Vanavond aten we spruitjes. Ik dacht: dat lust hij vast niet (zit momenteel in zijn anti-groen fase ). Hij dook als een bezetene in het bakje dat eigenlijk voor morgen was bedoeld Al voegt het niet veel toe aan zijn dieet, spruitjes zijn blijkbaar een succes
Ja, de spruitjes kwam ik overal tegen. Vanochtend ook weer trouwens Maar hij waardeert het wel!
We zijn net even bij de vogelwinkel geweest om wat dingen te halen voor hem en de valkparkieten. Dan kom ik altijd standaard met nieuwe speeltjes thuis. En hij had echt nog niet genoeg, hoor!
Blij dat ik niet de enige ben die niet zonder speelgoed de winkel uit komt Ik vond wel dat hij het had verdiend nu hij heel sielugh iedere ochtend die vieze antibiotica krijgt (Hij is dat na 10 minuten al weer vergeten )
Culaccino: Dat begint nu eigenlijk net te komen. Hij danst het liefst op zijn zelf verzonnen liedjes
Ach je wil niet weten hoeveel honderden euro’s er in mijn hamsters zitten.
Lukasje
Geplaatst: 20-10-18 17:29
Toen ik laatst een kennis vertelde dat ik moeilijk de supermarkt of Action binnen kan zonder wat mee te brengen voor mijn honden, katten of parkieten keek die me aan alsof ik gek was. Ben ik toch blij te constateren dat ik niet alleen aan die rare ziekte lijd .
Ach hier in huis is het zo erg dat het vaak zo is dat ik er helemaal blij mee ben met wat ik voor ze heb gekocht en dat ik die katten of hond zie kijken of ze zeggen willen, heb je haar weer met dr nieuwe spullen.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-18 17:38
Vandaag een lui dagje voor Mango terwijl ik aan het schoonmaken ben