Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sorry moest echt lachen om haar blik op die foto
 sorry moest echt lachen om haar blik op die foto  

Nientsje schreef:Haha heerlijk die gekleurde bekkies.
Elsa kijkt echt zo van "I regret NOTHING!"
Hahahasorry moest echt lachen om haar blik op die foto
 bereikt. Ze gaat over lijken, maar dat is met deze foto wel duidelijk
 bereikt. Ze gaat over lijken, maar dat is met deze foto wel duidelijk   

yvje86 schreef:Nientsje schreef:Haha heerlijk die gekleurde bekkies.
Elsa kijkt echt zo van "I regret NOTHING!"
Hahahasorry moest echt lachen om haar blik op die foto
Haha ja juist, ze is ook de baas van de club. Dat heeft ze door hard te vechtenbereikt. Ze gaat over lijken, maar dat is met deze foto wel duidelijk

. Kwamen ook heel voorzichtig kijken maar bij minste geluidje of beweging springen ze heel de bak door terug in de grot of onder de hooiruif
 . Kwamen ook heel voorzichtig kijken maar bij minste geluidje of beweging springen ze heel de bak door terug in de grot of onder de hooiruif 

. Had eerst lidl op loop afstand maar helaas is die vorig jaar gesloten heb nu alleen nog 2 jumbo’s dichtbij. Maar ga van de week wel ff naar lidl toe.
 . Had eerst lidl op loop afstand maar helaas is die vorig jaar gesloten heb nu alleen nog 2 jumbo’s dichtbij. Maar ga van de week wel ff naar lidl toe.                                                         

ik heb hem bij 2 cavia's gekregen die ik opgevangen heb
 ik heb hem bij 2 cavia's gekregen die ik opgevangen heb  

. Heb ze vandaag dan ook lekker met rust gelaten alleen beetje tegen ze gepraat. Of is het juist goed om ze toch elke dag even op te pakken zodat ze ook aan mij wennen.
 . Heb ze vandaag dan ook lekker met rust gelaten alleen beetje tegen ze gepraat. Of is het juist goed om ze toch elke dag even op te pakken zodat ze ook aan mij wennen.