Calice schreef:Mag ik hier ook meekletsen?![]()
Wij gaan op 2 januari ons labrador teefje ophalen.
Leuk!!!
Heb je al foto’s?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvje86 schreef:Jaaa! Een 2018-puppytopic!
Aangezien we sinds kort op een boerderijtje wonen en wat gedoe hebben gehad waardoor ik me niet 100% veilig meer voel thuis hebben we besloten om voor een waakhond te gaan kijken.
We zijn uitgekomen bij een kruising mechelse herder × hollandse herder.
De teef is vorige week gedekt en nu maar hopen dat er binnenkort puppies komen.
De pup zal bij ons in huis komen wonen samen met onze bordercollie van 7.5 jaar.
petitparis schreef:bij sommige teven kan je op 4 weken al zien dat er een andere "bolling" van de buik/flanken is. Maar bij langharige zie je het echt niet en op foto ook niet. Je moet je teef al goed kennen. Bij sommige teven kan je na een week al verschil merken qua gedrag en drang naar eten. Ik ken 2 teven die dan opeens je vingers er zouden afbijten en non-stop op zoek zijn naar eten. Een andere wil vanaf 4 weken niet meer spelen... Het kan dus wel dat je verschil ziet/merkt, maar niet altijd. En evengoed kan het dat je teef zodanig schijnzwanger is, dat ze behoorlijk food-obsessed en verdef rustig is en een giga buik kijgt. Alleen echo geeft uitsluitsel.
Hier zal de eerste keer waarschijnlijk geen progesteron geprikt worden, reuen genoeg om te checken en de gekozen reu woont niet ver. Toen mijn vriendin naar Italië moest voor de gekozen reu heeft ze wel progesteron metingen gedaan, want tegen dat haar reu zou aangegeven hebben dat het "de moment" was, dan was ze nooit op tijd in Italië geraakt.
kiwiwitje schreef:En die van ons is nu al zo...![]()