Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Ik vraag me dat ook af (of gaat het nu offtopic??). Zijn we niet bezig dieren te vermenselijken door nu ook al menselijke klachten toe te wijzen? Wanneer gaan we naar adhd, autisme en odd?
DatBenIkNou schreef:Ik vind deze hond herplaatsen nog discutabeler dan een opgegeven paard weggeven als 'weidemaatje' . Afschuiven van verantwoordelijkheid noem ik dat waar gewoon behoorlijke risico's aanzitten die ik zelf nooit zou durven nemen. Ts je hebt de juiste mensen erbij gehaald en een diagnose daarvan gekregen, ik snap heel goed dat je niet over 1 nacht ijs bent gegaan en dat is alleen maar te prijzen.
Martinedd schreef:Hoor eens of Anniek Winters je hond wil overnemen, dan heeft ie zeker goed plek! Ga je hond aub niet aan andere mensen geven want meestal gaat ook dat op den duur fout. Veel mensen denken dat ze weten hoe het moet maar in de praktijk is het een kwestie van wachten tot de hond weer bijt en als schuldige wordt aangewezen.
Wie heeft gezegd dat je hond bipolair is dan? Welke gedragstherapeut is er geweest?
xLaraaj schreef:Heb anniek winters gecontacteerd en zij kan mij niet verder helpen.
dierenfan schreef:xLaraaj schreef:Heb anniek winters gecontacteerd en zij kan mij niet verder helpen.
Best logisch want haar staffords hebben dat al laten blijken volgens mij..... zij zal ook inmiddels wel beseffen dat niet elke hond te "redden" is en weet wat de gevolgen zijn als een hind door draait en schade veroorzaakt