Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjolvir schreef:Blijf het altijd bijzonder vinden dat al die dieren toch weer mensen gaan vertrouwen.
khirshanta schreef:Dank jullie!
Ja, het is nog even wachten, maar goed- ik wacht al jaren op een meid als haar, dus dat even kan er ook nog wel bij
Dit is haar, mijn meisje!
[ Afbeelding ]
1,5, bloedje mooi en super lief
Sjolvir schreef:Taartje, wat jammer, maar veiligheid van je al aanwezige dieren gaat voor.
Joliieeenn, mijne vind ook niet iedereen leuk hoor en zeker niet als ze haar over kop willen aaien, dat is veels te bedreigend en die van mijn durft dan ook gewoon te bijten. Dat vind ik wel heel erg jammer. En het lastige is dat dat maar bij paar mensen is.... echt heel weinig mensen, maar ja, je moet haar dus wel extra in de gaten houden. Ze snapt zeg maar, beetje dat wat veel border collies ook doen.
Lisitano schreef:Quote van mij:
Dank jullie!
Ja, het is nog even wachten, maar goed- ik wacht al jaren op een meid als haar, dus dat even kan er ook nog wel bij
Dit is haar, mijn meisje!
1,5, bloedje mooi en super lief
Unquote
Wat leuk! Gefeliciteerd! Ze lijkt heel erg op een hond van een vriendin van me, een Roemeen. Hoe groot is ze?
De hond van die vriendin. Hier net geplukt, maar ook een ruwhaar van ongeveer 60 cm hoog. Heel leuke hond!
[ [url=m/Hu8eo8.jpg]Afbeelding[/url] ]