Succes!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
inowa schreef:cissi schreef:Kun je haar niet met de sonde wat melk geven? Of eventueel wat elektrolytenmix? (Als je dit al geprobeerd hebt, heb ik uiteraard niets gezegd.) Wij beginnen liever ook niet aan de sonde vanwege de risico's, maar soms is het een laatste redmiddel voor dit soort gevallen.
Wij gebruiken geen sonde,kalf drinkt namelijk wel gewoon.
TerraHowrse schreef:Sneu voor het kalf![]()
Ik ben benieuwd naar Alie's kalf, ik gok stiertje.
inowa schreef:Natuurlijk doen we alles wat we kunnen om haar te redden maar het is een beetje erg rot om te weten dat ze straks nog geen 10 euro gaat opleveren.
RedPassion schreef:inowa schreef:Natuurlijk doen we alles wat we kunnen om haar te redden maar het is een beetje erg rot om te weten dat ze straks nog geen 10 euro gaat opleveren.
Ach, wat geven boeren toch veel om hun dieren he?![]()
Het arme moppie ligt daar doodzwak en moederloos en dan is het ergste dat ze nog geen 10 euro gaat opleveren. En dat op een paardenforum, waar je toch hoopt dierenliefhebbers te treffen! Aan iedereen die het 'leuk' vindt om dit te volgen, zouden jullie hetzelfde reageren als dit om paarden ging??
Rocamor schreef:Als iemand het brood in zijn mond moet verdienen met zo'n beessie wel ja.
Daarnaast, en dat moet TS dan maar bevestigen of ontkrachten, heb ik het gevoel dat er momenteel niet zoveel meer voor dat diertje gedaan kan worden. Het is OF op krachten komen OF ze redt het niet. Een veearts kan ook niet zoveel meer (als in: meer dan dat TS en de andere verzorgers doen) momenteel lijkt mij.
Vala schreef:Red Passion, als je het niet aankunt lees dan gewoon niet verder mee![]()
Ik vind juist hoe TS in dit topic spreekt over de dieren getuigen van veel liefde en respect voor de dieren. Aangezien het hun broodwinning is zullen ze soms afwegingen moeten maken. Er is al eerder uitgelegd wat er allemaal voor dit diertje gedaan wordt. Dus ik vind eerlijk gezegd je reactie heel ongepast en ondoordacht naar TS toe.