Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik heb inmiddels contact opgenomen, maar kreeg te horen dat ze helaas (wel fijn voor haar natuurlijk) net gereserveerd was. Ik zie dat het nu ook aangepast is op de website.
Jammer voor ons, maar helaasWe hebben geen haast en kijken rustig verder.
Marcha schreef:Cayenne schreef:Ik heb inmiddels contact opgenomen, maar kreeg te horen dat ze helaas (wel fijn voor haar natuurlijk) net gereserveerd was. Ik zie dat het nu ook aangepast is op de website.
Jammer voor ons, maar helaasWe hebben geen haast en kijken rustig verder.
Jammer! Maar er zal vast wel een leuke andere hond op je pad komen!
Fabster schreef:Haha, dat is ook een manier!
Ik ben wel een beetje bezorgd. Ik had dit hondje uitgekozen omwille van de omschrijving. Vooral actief en baasgericht is voor mij belangrijk. Later (toen ze al voor mij gereserveerd was) kreeg ik
filmpjes toegestuurd. En die vielen me zo tegen. Ik vond er weinig enthousiasme van uit stralen. 2 andere honden (die in beginsel wel fimpjes hadden) hadden dat veel meer. Maar toen had ik deze al gereserveerd. Dus ik ben steeds bang dat het een teleurstelling wordt. Toen mijn man ook nog begon, heb ik daar wel contact over opgenomen. We konden niet meer terug (of tenminste, liever niet), want ze hadden er al veel werk in gestoken (snap ik). Maar er is nu wel afgesproken, dat ik in eerste instantie opvangadres ben. Als het echt niet bevalt, wordt ze vanuit mij herplaatst. Maar ik hoop zo, dat het filmje gewoon vertekende en dat ze een hele leuke hond is.
Ik zei t al; veel te lang gehad om er over navte denken. Ze gaat in ieder geval met ons mee op vakantie. Als we terug komen is ze dan bijna 2 maanden bij ons. Dan hoop ik er wel iets over te kunnen zeggen. Ik hoop echt, dat ze gewoon veel leuker is, dan het filmpje liet zien.
Fabster schreef:Ik krijg haar nu en ik ga het zien. Wie weet vertekent het filmpje en ben ik straks op slag verliefd. Daar hoop ik op. En anders gaat de stichting voor haar op zoek naar een ander goed huis.