Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienke555 schreef:Leuk Temeraire! Die glijbaan en het treintje heb ik ook haha!
Najoveh schreef:Ze passen er wel door, maar het is niet goed voor ze... Als ze er met volle wangen door kruipen kunnen ze de binnenkant van hun wangzakken flink beschadigen.
Jildau schreef:Nimfee ik ben wel benieuwd waarom je ervoor gekozen hebt om de kleinste hamster in het grootste verblijf te doen.
Wij zijn ook aan het kijken naar de Detolf maar we zijn echt zo niet handig. Zou ik een bovenkant/deksel kunnen laten maken ergens?
Nimfee schreef:Jildau schreef:Nimfee ik ben wel benieuwd waarom je ervoor gekozen hebt om de kleinste hamster in het grootste verblijf te doen.
Wij zijn ook aan het kijken naar de Detolf maar we zijn echt zo niet handig. Zou ik een bovenkant/deksel kunnen laten maken ergens?
Vanwege de hoogte, de detolf is niet hoog genoeg (vind ik) voor een syr. Overigens ga ik over een paar weken een nieuwe bak maken van dezelfde afmetingen als de detolf (zodat deze er bovenop past) maar wel dieper, tussen de 50 en 60 cm en ongeveer 60 tot 70 cm hoog.
Zelf zo'n deksel maken was echt heel makkelijk trouwens! We hebben geloof ik twee planken gehaald, daar alles goed opgemeten en vastgetimmerd, gaas geknipt en daaraan vast gemaakt.
Samiyah schreef:@Jildau deze is ook geschikt voor syren en heel betaalbaarhttp://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... aal/300744
love_western schreef:In de tijd dat ik hamster hield was 60 bij 40 ruim voldoende. Grappig dat het zo veranderd is. Ene kant alleen maar goed. Zijn actieve diertjes.
Jildau schreef:Ergens spijt dat wij voor de Syr hebben gekozen in plaats van een Rus. Een fatsoenlijke kooi voor hem vinden is gewoon onmogelijk. Wanneer ik aquariums of terrariums zoek met de juiste afmetingen ben ik zo een paar 100 euro kwijt en elke traliekooi is aan de kleine kant. Lijkt een onmogelijke opgave dit en het is zeeeeer frustrerend dat ik na uren googelen gewoon niks vind.