Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kesje schreef:Onze hond loopt ook met een K9 tuig. In de eerste instantie gekocht voor de leuk, vanwege de tekst, maar toen meneer een nekblessure kreeg ook erg handig om in huis te hebben. Nu draagt hij altijd dat tuig. Ik moet zeggen dat hij helemaal niet trekt, maar dat heeft meer met training te maken dan met het soort tuig/halsband, lijkt me zo. Verschilt natuurlijk ook per hond, maar in principe hoort je hond überhaupt niet te trekken, of je nou een tuig, halsband, prikketting, slipketting of wat dan ook gebruikt.
-Namiro- schreef:Heel veel sterkte! Wat een vreselijk nieuws.
Hoe zijn jullie er achter gekomen? Heeft hij specifieke klachten?
MiVita schreef:Sterkte Loez, vreselijk zo jong nog...
HorseTopShop hopelijk is het 'maar' een ontsteking, veel succes morgen!
Wat geven jullie aan kauwbotten of iets dergelijks? Mijn pup knaagt nogal graag en aangezien ze de neiging heeft om aan de meubels te beginnen geef ik haar heel regelmatig een kauwbotje, van buffelhuid voorlopig, maar ze eet dat eigenlijk heel snel op. Mijn oude st-bernard geef ik er dan uiteraard ook een, maar die slokt dat zo op een kwartier naar binnen... Volgens mij niet heel gezond
Iemand die een alternatief weet waar ze lang mee doen?
Kalfspeesjes ook al geprobeerd maar die eet ze nog sneller op, ik heb het sterke vermoeden dat ze ze in zijn geheel inslikt.