Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
elizexbeau schreef:Ik word zoooooo jaloers van jullie fredjes :p
Wat kost een fret nou in aanschaf (fret maar ook hok en speeltjes etc) en wat kost ie per maand? wat heeft ie minimaal nodig etc etc..
Maar mn fretje is het aller, allerbelangrijkste. Maar mocht je een fret aan willen schaffen is dat wel iets waar je rekening mee moet houden en een spaarpotje voor moet hebben, maar goed, met paarden (en andere dieren) is dat natuurlijk net zo, alleen minder lastig een goede veearts te vinden.
hilarisch om te zien...elke keer als mijn voet betrokken werd in het spel heel duidelijk UH gezegd....gelukkig zijn ze daar nog redelijk van onder de indruk
. Uiteindelijk ging Odin nog met het viltje vandoor
. 

Batterijtjes leeg en buikjes vol. Twee voldane fretjes
Zo kunnen ze zelf de kooi in en uit. Ik vind het een goed teken dat ze zelf de kooi weer opzochten voor rust. De kleine toppers. Ben helemaal gek van ze
Wat hier altijd the bomb is met loslopen is een berg plastic zakken
Wel goed opletten dat ze er niet in vast komen te zitten, maar daar hebben ze altijd de grootste lol mee!

Ik heb een fruns gehad die ik helaas terug heb moeten brengen naar de verkoper, ik wist niet dat het er een was. Beest was van alles panisch, viel mij recht in mijn gezicht aan, was gewoon niet grappig
Heb er wel altijd nog spijt van, vond dat zo'n fantastisch mooi beest. Black self met groene ogen..
wij noemden ons fretje vroeger altijd frietje
Molfre schreef:Wat een droppies en wat een prachtige kooi heb je!!
wolletjes heeft net een nagel half uit dr pootje getrokken/gescheurd. Even paniek dus bij vriendlief, maar t gaat nu wat beter (bloem is een wonder middel)
Dan schuift baasje je weer over de vloer weg en ren je weer als een idioot naar baas toe om het hele proces het liefst een keer of 80 te herhalen. SUPER VET!!
het doet me denken aan een soort frunzing ofzo, een fret x bunzing