Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Je hebt wel geprobeerd te koppelen op neutraal gebied?
xRooss schreef:@Seventje: Misschien een ren/hekje ertussen zetten? Zo kunnen ze elkaar wel zien en ruiken, misschien zelfs wel even snuffelen, maar kunnen er geen flinke verwondingen plaatsvinden. Moeten ze persé samen? Anders misschien professionele hulp zoeken?
xRooss schreef:Ik zou ze dan apart laten.. Het lijkt niet te klikken. En anders een kenner ernaar laten kijken
Seventje schreef:xRooss schreef:Ik zou ze dan apart laten.. Het lijkt niet te klikken. En anders een kenner ernaar laten kijken
Ach ja het leek mij inderdaad wel gezelliger om ze samen te houden. Maar ik vraag me af of hij te koppelen zou zijn aan een ander konijn, ik bedoel hij is vanaf het begin al een macho geweest en mijn vriend mocht hij ook direct vanaf het begin al niet. Die valt hij gewoon aan. Dus mijn vriend noemt hem structureel chaggo. Zelfs als hij Samba wat lekkers komt brengen gromt en klauwt hij eerst naar mijn vriend voordat hij door heeft dat er wat lekkers voor zijn neus gehouden word. Tegen mij laat hij soms bravoure zien en als ik hem dan wat streng toe spreek springt ie binkies om me heen en komt tegen me aan staan zodat ik hem kan aaien. Het is een lekkere guppe kop een kleine wijsneus en ondernemend typje.
Zelfs de katten van de buren lopen in een grote boog om zijn ren heen, ze kijken en deinzen terug.
Het is maar een klein konijntje maar hij heeft een heel groot ego![]()
Ik zal van de week nog wat foto's uploaden.
Nu lijkt het of ik hem totaal niet leuk vind maar dat vind ik echt wel. Allebei mijn konijntjes zijn me even lief. 2 totaal verschillende karakters maar heerlijke beestjes. Ze komen niks te kort
Isaboy schreef:Dat hok heb ik ook voor ginger
Wel raad ik je aan om de hoekjes met antiknaag strips te doen, nijn vind het erg lekker anders al dat hout! hier zit hij rondom met titanium strips zodat hij er niet aan kan knagen ook de ren hebben we gedaan. verder een erg fijn hok vind ik !