De pups van de vorige nestjes hebben allemaal een baasje. Van deze zijn uit het oudste nestje beide nog beschikbaar dus lilac man en vrouw en uit jongste nestje nog het nootmuskaat vrouwtje
Ook deze zijn weer lekker bijdehand. Zaterdag gaat het mannetje apart en haal ik bij iemand een zwart mannetje van een half jaar op welke alleen zit. Kan ik ze mooi koppelen en er een baas voor zoeken en zitten ze beiden niet alleen
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-15 16:18
Vandaag op 27 sept heeft mijn zwart witte dame haar 3e nestje gekregen. Samen met haar nieuwe vriendje, een verlicht geel wildkleur ventje Het zijn 5 pups, 1 krijgt zwarte ogen en de andere 4 krijgen donker rode ogen. 1 heeft een zwart neusje, nog nooit meegemaakt dus ben benieuwd hoe die eruit gaat zien. mama papa de pupjes mams op de pups en paps er naast
Leuk dat jullie weer volgen! Ik zal zo elke 5 dagen ofzo wat foto's plaatsen. De pups doen het goed en kunnen heel hard piepen als mams bij ze is om ze te laten drinken hihi!
8 dagen, de geslachten zijn zichtbaar ennn ze hebben kleurtjes! dit is echt het gaafste nestje wat ik gehad heb kwa kleuren. saffier/lilac gevlekt (moet nog even wat duidelijker worden), lilac, geel wildkleur/saffraan (moet nog duidelijker worden als de haren op de buik gaan groeien), verlicht geel wildkleur, en wildkleur de geslachten zijn 3 vrouwtjes en 2 mannetjes, maar morgen ga ik ze goed op de foto zetten met de geslachten erbij