Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marietje1990 schreef:Ben eigenlijk ook tevreden over RC. Voeren nog de kittenvariant maar daar doet onze kater het prima op en het voordeel ten opzichte van andere voeren is dat hij hierbij veel minder stinkt.
Ashen schreef:Marietje1990 schreef:Ben eigenlijk ook tevreden over RC. Voeren nog de kittenvariant maar daar doet onze kater het prima op en het voordeel ten opzichte van andere voeren is dat hij hierbij veel minder stinkt.
Ze heeft in de zomer een nestje Ragdoll kittens gehad, en toen voerde ik haar inderdaad uitsluitend RC babycat voor meer energie tijdens de zoogperiode, maar hier stonk ze nog erger door dan RC Ragdoll. Ik vind ook dat ze vrij veel ontlasting heeft, het lijken af en toe net hondendrollen.Lijkt wel alsof te verteerbaarheid niet optimaal is.
Marietje1990 schreef:Hmmm... dat is mij hier nog niet opgevallen. Heb je al een ander voer op het oog?
Ineke2 schreef:Die van mij zit weer eens onder de poep ( der kont) hoe maken jullie dat schoon?
Het is een heel gevecht, dus misschien hebben jullie tips?
Ineke2 schreef:Het is gelukt in de wasbak met een heel klein beetje shampoo in warm water (baby temperatuur)
Ze haatte mij op dat moment echt, maar ze is gelukkig niet snel en lenig genoeg om het mij echt lastig te maken. Dat scheelt veel. Mijn andere kat ( htk kat) zou het mij veel lastiger hebben gemaakt. Omdat die sterker en sneller is. Blij dat die geen lange vacht heeft.
Aranel schreef:Zijn jullie wel eens op een kattenshow geweest?
Met mijn hondjes heb ik wel eens shows gelopen en dat vond ik erg leuk altijd, misschien dat ik met Elmo (dat is de naam die we nu in gedachten hebben voor de kat, even kijken hoe het staat, haha) ook eens wil proberen