Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pina22 schreef:Ik ben nog nooit naar de dierenarts geweestniet zo raar denk ik, mijn twee kippen zijn nu 3 jaar, en als er iets is wat niet normaal eruit ziet (heel bleke kammen, weinig eten/drinken), wachten we even af. Het is altijd vanzelf over gegaan. Gaan jullie vaak naar de DA voor de kippies dan?
Amaris schreef:Klijntje schreef:Ik vind de sfeer in dit topic idd ook een heel stuk leuker en gastvrijer dan daar
Ik was vandaag bij een vriendin met een super grote overdekte ren; echt prachtig gemaakt, nu wil ik dat ook voor onze kippies
Op naar de Gamma!
_Floss_ schreef:(je haalt ze toch niet in Woerden he? Die man heeft een erg beruchte reputatie..., kijk maar op kippenforum.nl bij kippen algemeen'...)
Ik kan niet wachten... morgen komen 'mijn' kippetjes uit het ei! Mijn collega heeft eieren in de broedmachine liggen, en ik heb bij hem 3 New Hampsires 'besteld'! Dat wordt de eerste keer dat er bij ons kippen komen, en ik zit net zoals mijn collega nu te stuiteren op mijn stoel op kantoor, want het eerst eitje is al aangepikt. Dus morgen kuikentjes kijken!!!
_Floss_ schreef:(je haalt ze toch niet in Woerden he? Die man heeft een erg beruchte reputatie..., kijk maar op kippenforum.nl bij kippen algemeen'...)
Ik kan niet wachten... morgen komen 'mijn' kippetjes uit het ei! Mijn collega heeft eieren in de broedmachine liggen, en ik heb bij hem 3 New Hampsires 'besteld'! Dat wordt de eerste keer dat er bij ons kippen komen, en ik zit net zoals mijn collega nu te stuiteren op mijn stoel op kantoor, want het eerst eitje is al aangepikt. Dus morgen kuikentjes kijken!!!
Amaris schreef:New Hampshires zijn COOL! zie mijn profiel.