Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nps schreef:@joanieke leuk hè de goerami’smijn setje doet het eigenlijk heel goed, helaas is m’n mannetje lang niet zo mooi, wordt niet zo oranje en hoe hitsig ie ook is, hij krijgt niet echt een baard. Vind die van jou echt heel mooi!
ellepel schreef:wat is daar mis aan dan?
ik ga jouw linkjes lezen!
oh echt,bij de paarden weet ik precies hoe het zit met voeding,maar bij de vissen heb ik me er echt totaal niet in verdiept.
hier eten de corydoras van alles,vlokvoer,tubifex,gedroogde muggenlarves en daphnia, levend voer ook vast wel.
ik zie dat ze heel dol zijn op diepvries voer.
tabletjes eten ze wel..
nps schreef:@marliesR nog nooit van gehoord dat rephasy! Is het handiger / beter dan diepvries voer? Heel leuk de kunstsite en habrosus! Heb ook getwijfeld over de kubotai, vond ze vrij drukke zwemmers of valt dat wel mee? En tof natuurlijk dat je schouteni’s zijn opgegroeid tot hele vissen
J0anieke schreef:[ [url=m/mmOPVO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een kast update! De bakjes doen het goed en de shallow heb ik afgelopen weekend eens wat beter beplant..Het filter bij de shrimp killer doet bijna niks meer, komt amper stroming vanaf. Vind het steeds teveel gedoe om m weer een beetje aan t lopen te krijgen en ik vind het een doorn in het oog (witte filter linksonder), dus ik denk dat ik die een dezer dagen maar gewoon vanaf haal..
ellepel schreef:ja wauw!!![]()
mooi geworden die bak, kan trouwens rechtsvoor nog wel wat mooie cryptocoryne bij![]()
![]()
ja mooi hoor, als ik over de bank kijk zie ik ook twee bakken.
[ [url=m/GM9Mq3.jpg]Afbeelding[/url] ]
beetje donker,maar geeft een idee
meest kijk ik nog naar de apistogrammas. en in de andere bak de corydoras.
zet zelf vaak tv gewoon op youtube muziek en dan maar visjes kijken
nps schreef:@joanieke wat een toffe kast zo met al die aquaria! Edje denkt zelf misschien van niet maar hij is toch echt een manhij zit wel zwaar onder de plak bij de vrouwtjes, ze hebben echt territoriumpjes (Edwina I linksboven achter, Edwina II rechtsachter boven) en Edje zit zich meestal te verschuilen in de pogostemon in het midden. Als ie zich laat zien wordt ie keihard terug de planten in gejaagd.
[ [url=m/VS4WNe.png]Afbeelding[/url] ]
rschonen (was bak aan het onderhouden) zie je hier bovenaan de foto het minivisje… daarna niet meer gezien