Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 19:09

Ik kan al niet wachten tot mijn pup een jaar is al gedraagd mevrouw aelynn haar echt als een volwassen juffrouw. Heel rustig in huis, al zindelijk (enkel bij het spelen een ongelukje) en laat zich al showen als een volwassen hond <3 <3 <3 Ik ben super tevreden met deze investering :p

Daeva is ook al echt haar speelmaatje. Terwijl Kenai de rustige nonkel is waar ze tegen kruip als ze moe is.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 20:47

Ja het beeld word gelijk zo anders als de oogjes open gaan!

He wat flauw dat ze je uitlacht lara! -O-

Knappies Karma! LalaLuxie! :D Maar dat blauwe oogje is ook gaaf!

Ze is al zooo groot en zo volwassen Diandra. Al ben ik stiekem wel benieuwd hoe ze er volgend jaar uit ziet.

Zo komt ze ook echt over op de foto's Zoe! dat ze echt al een dametje is! Fijne opvoeding gehad dus in de tussentijd!

T bezoek komt vast goed! Ben benieuwd of ik zo'n zelfde klik heb als ik ze zie dan zo alleen via facebook en whatsapp.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 20:52

Sorry voor de spam

Afbeelding

Afbeelding

xDenies

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 21:02

Hahaha heerlijk die koppies!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 21:04

Zooo cute! :D

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 21:05

T is wel erg leuk zo, drie van hetzelfde ras :D.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 21:18

Wat is de bedoeling voor oortjes van Aelynn? Ik vind haar echt zo'n dametje <3

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 21:26

Haar oortjes staan nu perfect. Niet geplakt. Oren van borders mogen zo staan of tipped (zoals die van Kenai). Die van Kenai staan bijvoorbeeld iets te ver uit elkaar.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 21:33

Zoë wat een scheetje!

Kiwiwitje ahhh wat leuk zo de oogjes open en wel spannend om mensen te ontmoeten komen ze allemaal een beetje uit de buurt?

Karma wat een geweldige mooie foto’s! Is dat hetzelfde als een marble eye?

Diandra wat een knapzak!

Ik ga ook even spammen mijn kleine humpie vandaag 6 weken oud!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 21:44

Nee de meeste eigenlijk allemaal niet. Eentje uit Belgie, de andere van de veluwe, eentje uit bovensmilde en eentje uit de buurt van t strand. :P
Ter idee, ik woon tussen 's-hertogenbosch(den bosch) en eindhoven in!

Wat een snoetje!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 22:03

Echt een dropje candelisa ja wel een beetje zoals een marble eye het blauw zal blauw blijven nu en bruin bruin, vind dat zelf het allergaafst :D

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 22:21

Kiwiwitje WoW das ook wel wat ja! Woon je dichtbij mij ;)

Karma ik vind dat ook heel mooi! Eentje uit het nest van Mila heeft een blauw en een groen oog. Volgens mij is die van Mila helemaal egaal blauw.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 22:36

Ik heb vrienden gehad in Wijchen. Maar kom er eigenlijk nooit meer :P

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 23:07

Nou paco zijn uitslagen zijn binnen en alle organen werken prefect. Kwaliteit bloed is prefect en nergens ook maar een spoor van ontsteking. Komende week komt nog zeer uitgebreid nieronderzoek uitslag maar in het algemeen zijn ze in elk geval in super conditie.

Nu erg moeilijk wat het dus geweest is. Na alles op een rijtje zetten in combinatie met deze uitslagen denken we toch richting epilepsie... Volgende week nog eens alles bespreken met de arts

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 23:09

dierenfan schreef:
Nou paco zijn uitslagen zijn binnen en alle organen werken prefect. Kwaliteit bloed is prefect en nergens ook maar een spoor van ontsteking. Komende week komt nog zeer uitgebreid nieronderzoek uitslag maar in het algemeen zijn ze in elk geval in super conditie.

Nu erg moeilijk wat het dus geweest is. Na alles op een rijtje zetten in combinatie met deze uitslagen denken we toch richting epilepsie... Volgende week nog eens alles bespreken met de arts
Wat lastig. Het is toch altijd makkelijker als er echt iets uitkomt waar je iets mee kan..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:13

Ik word zo moe van een collega .. degene zal het best goed bedoelen maar iedere keer als ik enthousiast over de dekking/toekomstige zusje van Bo begin krijg ik alleen maar te horen, 'Zou je dat nou wel doen?', 'Drie honden is veel hoor', 'Nee joh, niet aan beginnen'.

Vandaag spande de kroon en begon degene over mijn financiële situatie … Ik heb natuurlijk een auto-ongeluk gehad en kon even niet €1600 euro neer leggen .. mede ook omdat gister een afspraak gepland stond voor een nieuw zadel voor mijn paard .. die wel wat meer duizenden eurootjes ging kosten. Dat was prioriteit. ik heb de schade momenteel zelf betaald dus er is helemaal niets aan de hand maar jeetje ….

Waar bemoeien mensen zich mee? Al had ik vijf honden rond lopen ... Vind t zo jammer want ik durf er eigenlijk bijna niet meer over te beginnen, terwijl andere collega's gelukkig wel enthousiast zijn.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:13

dierenfan schreef:

Jeetje .. pittig. Heel veel sterkte, ik hoop dat er nog iets positiefs gedaan kan worden en het niet erger zal worden.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:21

xDenies schreef:
Ik word zo moe van een collega .. degene zal het best goed bedoelen maar iedere keer als ik enthousiast over de dekking/toekomstige zusje van Bo begin krijg ik alleen maar te horen, 'Zou je dat nou wel doen?', 'Drie honden is veel hoor', 'Nee joh, niet aan beginnen'.

Vandaag spande de kroon en begon degene over mijn financiële situatie … Ik heb natuurlijk een auto-ongeluk gehad en kon even niet €1600 euro neer leggen .. mede ook omdat gister een afspraak gepland stond voor een nieuw zadel voor mijn paard .. die wel wat meer duizenden eurootjes ging kosten. Dat was prioriteit. ik heb de schade momenteel zelf betaald dus er is helemaal niets aan de hand maar jeetje ….

Waar bemoeien mensen zich mee? Al had ik vijf honden rond lopen ... Vind t zo jammer want ik durf er eigenlijk bijna niet meer over te beginnen, terwijl andere collega's gelukkig wel enthousiast zijn.

Ja is heel herkenbaar, ik heb er nu drie lopen en merkte dat mensen in mijn omgeving ook zo reageerde toen de derde erbij kwam.. Ooit komt er nog een bij dus ben benieuwd wat ze daar dan van gaan zeggen.. Maar gelukkig heeft niemand daar iets over te zeggen behalve ik zelf. Nu heeft Kenai me heel veen geld gekost (wat hij zeker waard was) maar ook daarbij hadden mensen zoiets van zal je dat nou wel dien, voor dat geld heb je een andere hond.. |o

Maar ik ben wel van mening dat je ten alle tijden een flinke spaarpot achter de hand moet hebben. Mijn honden hebben dan ook hun "eigen" bankrekening voor noodgevallen waar elke maand een vast bedrag heen gaat en zelfs dan probeer ik eerst alles van mijn gewone rekening te betalen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:27

Die spaarpot is er ook wel, maar een zadel was een hogere prioriteit dan een door iemand anders veroorzaakte kapotte auto … Maar helaas schiet de verzekering nog steeds niet op en zal dit nog lang duren.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:29

Och ja, hier hetzelfde. Moeder vindt het absoluut onverantwoord dat wij een hond hebben. Laat staan twee.

Maar om je daar nou als collega mee te bemoeien >;) Dat gaat echt wel heel veel grenzen over.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:37

Och probeer die collega te negeren meis, die moet zich er echt niet zo mee bemoeien. Ik heb ook een spaarpotje voor alle 3 de honden 1 apart mag ook wel met alle extra kosten vorig jaar en dit jaar :+

Lastig DF dus eigenlijk weet je nog niet veel :(

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:48

Meestal als mensen zich zo erg met je situatie bemoeien, proberen ze je op een best sociaal onhandige manier te helpen. Misschien is die persoon gewoon bezorgd? Heb je al eens aangegeven dat je hebt gehoord wat ze zegt, maar het jouw keuze is en jij er over uitgepraat bent? Sommige mensen snappen dat gewoon niet zo goed.

Ik zou er gewoon lekker enthousiast over blijven hoor, dat mag gewoon! Ook als anderen misschien gaan zeuren, hun probleem.

Hier was de 1e hond volgens iedereen ook stom om te nemen in die periode. Ach. Who cares :wave:

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:59

Dierenfan, wat heftig... Soms kan er maar beter iets uitkomen dan dat je zo met de onzekerheid zit.

Hier zijn we na maanden dagelijks stofzuigen en kammen, wekelijks het huis sprayen en wekelijks alle kleedjes op 95C in de was VLOVRIJ *\o/* Dankzij een combi van halsband en een half pipetje op de kont.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 07:03

dierenfan schreef:

Jeetje wat heftig dat je nu eigenlijk nog niks weet.. heel veel sterkte

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 08:24

Ik moet zeggen dat ik enkel maar positieve reacties in mijn kennissenkring kreeg. Ligt misschien een beetje aan of je kennissen ook honden hebben.