Daeva is ook al echt haar speelmaatje. Terwijl Kenai de rustige nonkel is waar ze tegen kruip als ze moe is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:Wat lastig. Het is toch altijd makkelijker als er echt iets uitkomt waar je iets mee kan..Nou paco zijn uitslagen zijn binnen en alle organen werken prefect. Kwaliteit bloed is prefect en nergens ook maar een spoor van ontsteking. Komende week komt nog zeer uitgebreid nieronderzoek uitslag maar in het algemeen zijn ze in elk geval in super conditie.
Nu erg moeilijk wat het dus geweest is. Na alles op een rijtje zetten in combinatie met deze uitslagen denken we toch richting epilepsie... Volgende week nog eens alles bespreken met de arts
dierenfan schreef:Nou paco zijn uitslagen zijn binnen en alle organen werken prefect. Kwaliteit bloed is prefect en nergens ook maar een spoor van ontsteking. Komende week komt nog zeer uitgebreid nieronderzoek uitslag maar in het algemeen zijn ze in elk geval in super conditie.
Nu erg moeilijk wat het dus geweest is. Na alles op een rijtje zetten in combinatie met deze uitslagen denken we toch richting epilepsie... Volgende week nog eens alles bespreken met de arts
xDenies schreef:Ik word zo moe van een collega .. degene zal het best goed bedoelen maar iedere keer als ik enthousiast over de dekking/toekomstige zusje van Bo begin krijg ik alleen maar te horen, 'Zou je dat nou wel doen?', 'Drie honden is veel hoor', 'Nee joh, niet aan beginnen'.
Vandaag spande de kroon en begon degene over mijn financiële situatie … Ik heb natuurlijk een auto-ongeluk gehad en kon even niet €1600 euro neer leggen .. mede ook omdat gister een afspraak gepland stond voor een nieuw zadel voor mijn paard .. die wel wat meer duizenden eurootjes ging kosten. Dat was prioriteit. ik heb de schade momenteel zelf betaald dus er is helemaal niets aan de hand maar jeetje ….
Waar bemoeien mensen zich mee? Al had ik vijf honden rond lopen ... Vind t zo jammer want ik durf er eigenlijk bijna niet meer over te beginnen, terwijl andere collega's gelukkig wel enthousiast zijn.
dierenfan schreef:Nou paco zijn uitslagen zijn binnen en alle organen werken prefect. Kwaliteit bloed is prefect en nergens ook maar een spoor van ontsteking. Komende week komt nog zeer uitgebreid nieronderzoek uitslag maar in het algemeen zijn ze in elk geval in super conditie.