Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Kaitlyn schreef:Ohh wij hebben als krabpaal een kleintje boven en een ton beneden met 3 "verdiepingen", daar zijn ze altijd heel druk mee. Heeft nog geen €50 gekost.
Voor kittesn en 'luie' krabbers zijn die spotgoedkope paaltjes prima geschikt, maar heb je wat fanatiekere krabbers of van die losgeslagen kanonskogels dan heeft een paal veel te lijden en moet vaak op korte termijn vervangen worden.
Goedkoop wordt dan duurkoop.
Ik reken zo'n €50,- per jaar dat een krabpaal mee moet gaan, van de mijne verwacht/hoop ik dan ook dat die minimaal 6 jaar mee kan en we zitten nu op ruim 1 jaar.
Keertje stammetje vervangen daargelaten natuurlijk.
Maar moet zeggen dat ik voor die €300,- een loeier van een krabpaal heb staan, hij is niet superhoog (185cm geloof ik) maar heeft dikke stammen en is superstevig.
Dit is het model (en kleur) wat ik heb:
https://cattree-2x6iqtcsytsmpl.netdna-s ... Cream5.jpg
Kaitlyn schreef:Wat een mooie filmpje Denisejazz
Maar een nieuwe kat hoeft Jerome toch ook niet te vervangen? Dat kan een op zich zelf staand vriendje voor je worden.
Denisejazz schreef:Kaitlyn schreef:Wat een mooie filmpje Denisejazz
Maar een nieuwe kat hoeft Jerome toch ook niet te vervangen? Dat kan een op zich zelf staand vriendje voor je worden.
Dat klopt, maar ik krijg dan zelf het gevoel alsof ik hem wil vervangen.. Plus al had verdriet wat er weer bij komt kijken als het nieuwe huisdier komt ter overlijden..