Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

estja

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 15:21

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 15:32

Die ken ik! Maar zoek eigk een klein omheind iets. Mijne kunnen wel los maar die hond niet. Gewoon iets wat in de buurt xit

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:08

BonteLisa schreef:
Iemand hier uit de omg Roosendaal die daar een omheind losloopgebied weet? Beetje off topic maar het is om te kijken of een nieuw foster in mijn roedel past. Deze hond woont nu in een niet passend gezin

Ik woon in regio Breda, maar weet echt niks. Losloopgebied is hier al lastig. Laat staan omheind -O-

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 18:23

Kun je het niet bij een hondenschool vragen in de buurt? Hier in de buurt (Breda, Gilze-Rijen) zitten op diverse plekken van die omheinde losloopveldjes wel, zijn die er bij jullie niet?

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:23

Bij ons in België zijn er op meerdere plaatsen kleine hondenweides, bestaat dat bij jullie niet?

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:26

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:40

Balte schreef:
Bij ons in België zijn er op meerdere plaatsen kleine hondenweides, bestaat dat bij jullie niet?

Hier wel hoor, en ik zit in dezelfde provincie als Bontelisa :j Maar ze zitten niet in iedere wijk en iedere plaats denk ik. Hier in het dorp alleen al een stuk of vijf van die veldjes, en in mijn oude wijk in Breda ook wel een stuk of drie :)

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 09:44

Het is gelukt! Hond is mee naar mij. Ik ben van Friesland gewend dat je zo’n ingetekende kaart kan vinden maar ik had even een teleurstelling

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 11:34

Ow fijn zeg! :)

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 11:50

BonteLisa schreef:
Het is gelukt! Hond is mee naar mij. Ik ben van Friesland gewend dat je zo’n ingetekende kaart kan vinden maar ik had even een teleurstelling

fotootje? :D O:)

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:55

Balte schreef:
BonteLisa schreef:

fotootje? :D O:)

Hond of ingetekende kaart? :+

Anders, hier is Bohdi:

Afbeelding

Afbeelding

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 07:37

Ook al zo'n leuke! 'Rooien en valen', dat zijn de beste ;)

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 09:35

De hond natuurlijk :D

marinke182

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 20:59

Fabster schreef:
BonteLisa schreef:
Iemand hier uit de omg Roosendaal die daar een omheind losloopgebied weet? Beetje off topic maar het is om te kijken of een nieuw foster in mijn roedel past. Deze hond woont nu in een niet passend gezin

Ik woon in regio Breda, maar weet echt niks. Losloopgebied is hier al lastig. Laat staan omheind -O-

Volgensmij ben ik jou vandaag tegengekomen met je honden bij het NACstadion :D . Ik ben eerst langs je gefietst (toen je richting Donk liep) en ik herkende je honden al. Toen ging ik zelf de hond uitlaten en zag ik je weer bij het tunneltje bij de Stadastores. Ik zag de naam Marcus op het tuigje staan en wist plotseling weer waar ik de honden van herkende :Y).

Gaaf tuig trouwens met die naam en tel.nummer! Waar heb je het vandaan als ik vragen mag :o ?

Ik was het meisje met de herdershond (zonder staart) en de knalblauwe paardrijsokken.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:18

marinke182 schreef:
Fabster schreef:

Volgensmij ben ik jou vandaag tegengekomen met je honden bij het NACstadion :D . Ik ben eerst langs je gefietst (toen je richting Donk liep) en ik herkende je honden al. Toen ging ik zelf de hond uitlaten en zag ik je weer bij het tunneltje bij de Stadastores. Ik zag de naam Marcus op het tuigje staan en wist plotseling weer waar ik de honden van herkende :Y).

Gaaf tuig trouwens met die naam en tel.nummer! Waar heb je het vandaan als ik vragen mag :o ?

Ik was het meisje met de herdershond (zonder staart) en de knalblauwe paardrijsokken.

Haha! Wat grappig! Ik heb je ook gezien, maar wist niet dat je een ‘bekende’ was! Ik woon niet in Breda, maar mijn dochter zit daar op school. Aangezien ze maar een uurtje daar moest zijn, heb ik ondertussen maar met de honden gewandeld bij de Emerput.

Het tuig komt bij MyMartin vandaan. Ik zal zo de link er nog even bij plaatsen. De naam met telnr heb ik ergens anders vandaan. Moet ik even zoeken.

Tuig:
https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/my-martin/

Tekstlabel:
https://www.4dox.nl/voor-honden/labels

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 00:43

Ik ben slecht.....

Heb out of thr bleu foster hindje....

Was donderdags met vreindin mee geweest naar het strand met Mjin Murphey, dus kon ' s nachts neit slapen ( alles deed zeer) dus kjik op fb..... fout!@!@ staat dasr noodopreop voor hondje dat vrjidags op transport zuo gaan maar adoptanten hadden afgezegd.....
Voor het idee, het was vrjidag ochtend 4 uur teon ik dat bljie ei op filmpje zag...

Jullie radn het al, ze ging op transport en dinds zaterdag meddag had ik er een tjidelijke hond bij, 4 jaar oud teefje.

Conclusie... ik ben 1 grote fail... want het is veels te zwaar, slik nu duvvele pijnstillers en ben nog kapot en ze is werkeljik super makkelijk!! Niets in hius gedaan, kan gewoon in bench, kan alleen bljiven, echt super woefie..
Komt de volgende fail in zicht.... de foster fail....
Alleen moet mjin eigen Murphey haar nog in haar hatr sluiten, dat is nog neit gebeurt.

Verder is ze wua iuterlijk niet een hondje dat ik normaal zuo uitkiezen, al vind ik haar oren geweldig, maar ze is super lief en super slim!!
En ach... liefde is blind, Murphey neit dus die moet nog bjidraaisn andets modt ze toch erg....Afbeelding
Dit was na paar dgn in mjin schtrrtiun toen gingen jaar oren staan ipv naar achtereren gevuowen te bljiven
Afbeelding
Vandaag, beiden geen voernjid kan ze dus belonen, voor veortjes doet ze zo ongeveer alles
Afbeelding
Little Miss Murphey is er nog neit blji mee, maar eet dr niet op, sl ko.t er so.s erm gegrom iut en een strakke ongelukkige blik, oef.... dus dei moet echt nig bjidraaien andes moet Lizzy weg, maar die is zo leuk en makkeljik die heeft zo een huis.

Afbeelding

Afbeelding
Zo kwam ze aaan, mooie bus en vervolgens mjin auto in in bench.

Dus... wordt dit een foster fail??? Het ligt in de pootjes vsn Muphey.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 07:15

Sjolvir schreef:
Ik ben slecht.....

Heb out of thr bleu foster hindje....

Was donderdags met vreindin mee geweest naar het strand met Mjin Murphey, dus kon ' s nachts neit slapen ( alles deed zeer) dus kjik op fb..... fout!@!@ staat dasr noodopreop voor hondje dat vrjidags op transport zuo gaan maar adoptanten hadden afgezegd.....
Voor het idee, het was vrjidag ochtend 4 uur teon ik dat bljie ei op filmpje zag...

Jullie radn het al, ze ging op transport en dinds zaterdag meddag had ik er een tjidelijke hond bij, 4 jaar oud teefje.

Conclusie... ik ben 1 grote fail... want het is veels te zwaar, slik nu duvvele pijnstillers en ben nog kapot en ze is werkeljik super makkelijk!! Niets in hius gedaan, kan gewoon in bench, kan alleen bljiven, echt super woefie..
Komt de volgende fail in zicht.... de foster fail....
Alleen moet mjin eigen Murphey haar nog in haar hatr sluiten, dat is nog neit gebeurt.

Verder is ze wua iuterlijk niet een hondje dat ik normaal zuo uitkiezen, al vind ik haar oren geweldig, maar ze is super lief en super slim!!
En ach... liefde is blind, Murphey neit dus die moet nog bjidraaisn andets modt ze toch erg....[ [url=m/tA7qVz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was na paar dgn in mjin schtrrtiun toen gingen jaar oren staan ipv naar achtereren gevuowen te bljiven
[ [url=m/ydoDeq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag, beiden geen voernjid kan ze dus belonen, voor veortjes doet ze zo ongeveer alles
[ [url=m/Sr8MZA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Little Miss Murphey is er nog neit blji mee, maar eet dr niet op, sl ko.t er so.s erm gegrom iut en een strakke ongelukkige blik, oef.... dus dei moet echt nig bjidraaien andes moet Lizzy weg, maar die is zo leuk en makkeljik die heeft zo een huis.

[ [url=m/Eg5ZT7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jS7pgY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo kwam ze aaan, mooie bus en vervolgens mjin auto in in bench.

Dus... wordt dit een foster fail??? Het ligt in de pootjes vsn Muphey.

Hahaha! De medicijnen maken je ook groggie, denk ik. Of is dit een voor mij onbekend dialect? <<)

Maar leuk man! En zolang miss Murphy niemand opvreet, komt het wel goed. Lekker houden. Hoe heet je nieuwe aanwinst eigenlijk?

En wat heb je, dat je zo slecht gaat ineens? Ik ben zelf ook een kneus met overal pijn en gebrek aan energie (alhoewel ik nu niet mag klagen, dus gauw afkloppen).

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 07:25

O ze is wel enorm leuk!!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:27

Oei die is zeker leuk <3
En als ze nu al zo dicht bij Murphy mag liggen, komt het vast goed ;) :D

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:28

Oh ow, foster fails zijn altijd tof om te zien haha.
Ben benieuwd of het echt vrienden gaan worden, zou wel gezellig zijn :j

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:34

Skippy01 schreef:
Oh ow, foster fails zijn altijd tof om te zien haha.
Ben benieuwd of het echt vrienden gaan worden, zou wel gezellig zijn :j

Kan soms even duren, maar als ze daar al mag liggen zie ik dat helemaal goed komen!

Voor mijn laatste foster komt volgende week zaterdag bezoek.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:38

Fabster schreef:
Hahaha! De medicijnen maken je ook groggie, denk ik. Of is dit een voor mij onbekend dialect? <<)

Hier moest ik ook meteen aan denken. Wel een snoepie hoor.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:42

Die is toch leuk en als ze zo makkelijk is snap ik de verleiding wel hoor. Het zou voor mij ook niks zijn. Ik denk wel dat je andere hond snel bijdraait wanneer de nieuwkomer nu al zo dicht mee in de mand mag.
Dus, ik zet in op foster fail :)

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:44

BonteLisa schreef:
Kan soms even duren, maar als ze daar al mag liggen zie ik dat helemaal goed komen!

Voor mijn laatste foster komt volgende week zaterdag bezoek.

Ja, kan zeker wel even duren. iets andere situatie, maar Toby en de hond van mijn ouders vochten echt als kat en hond in het begin. Moesten we steeds uit elkaar peuteren. En nu zijn het echt wel maatjes :j

Oeh, Fingers crossed dan voor de foster!

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 17:54

Oh hoe leuk, ze doet mij denken aan mijn tophondje dat enkele jaren geleden gestorven is. Die was kleiner en gladharig maar die oren, die blik ... <3