Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BonteLisa schreef:Iemand hier uit de omg Roosendaal die daar een omheind losloopgebied weet? Beetje off topic maar het is om te kijken of een nieuw foster in mijn roedel past. Deze hond woont nu in een niet passend gezin
Balte schreef:Bij ons in België zijn er op meerdere plaatsen kleine hondenweides, bestaat dat bij jullie niet?
Fabster schreef:BonteLisa schreef:Iemand hier uit de omg Roosendaal die daar een omheind losloopgebied weet? Beetje off topic maar het is om te kijken of een nieuw foster in mijn roedel past. Deze hond woont nu in een niet passend gezin
Ik woon in regio Breda, maar weet echt niks. Losloopgebied is hier al lastig. Laat staan omheind
marinke182 schreef:Fabster schreef:
Volgensmij ben ik jou vandaag tegengekomen met je honden bij het NACstadion. Ik ben eerst langs je gefietst (toen je richting Donk liep) en ik herkende je honden al. Toen ging ik zelf de hond uitlaten en zag ik je weer bij het tunneltje bij de Stadastores. Ik zag de naam Marcus op het tuigje staan en wist plotseling weer waar ik de honden van herkende
.
Gaaf tuig trouwens met die naam en tel.nummer! Waar heb je het vandaan als ik vragen mag?
Ik was het meisje met de herdershond (zonder staart) en de knalblauwe paardrijsokken.
Sjolvir schreef:Ik ben slecht.....
Heb out of thr bleu foster hindje....
Was donderdags met vreindin mee geweest naar het strand met Mjin Murphey, dus kon ' s nachts neit slapen ( alles deed zeer) dus kjik op fb..... fout!@!@ staat dasr noodopreop voor hondje dat vrjidags op transport zuo gaan maar adoptanten hadden afgezegd.....
Voor het idee, het was vrjidag ochtend 4 uur teon ik dat bljie ei op filmpje zag...
Jullie radn het al, ze ging op transport en dinds zaterdag meddag had ik er een tjidelijke hond bij, 4 jaar oud teefje.
Conclusie... ik ben 1 grote fail... want het is veels te zwaar, slik nu duvvele pijnstillers en ben nog kapot en ze is werkeljik super makkelijk!! Niets in hius gedaan, kan gewoon in bench, kan alleen bljiven, echt super woefie..
Komt de volgende fail in zicht.... de foster fail....
Alleen moet mjin eigen Murphey haar nog in haar hatr sluiten, dat is nog neit gebeurt.
Verder is ze wua iuterlijk niet een hondje dat ik normaal zuo uitkiezen, al vind ik haar oren geweldig, maar ze is super lief en super slim!!
En ach... liefde is blind, Murphey neit dus die moet nog bjidraaisn andets modt ze toch erg....[ [url=m/tA7qVz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was na paar dgn in mjin schtrrtiun toen gingen jaar oren staan ipv naar achtereren gevuowen te bljiven
[ [url=m/ydoDeq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag, beiden geen voernjid kan ze dus belonen, voor veortjes doet ze zo ongeveer alles
[ [url=m/Sr8MZA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Little Miss Murphey is er nog neit blji mee, maar eet dr niet op, sl ko.t er so.s erm gegrom iut en een strakke ongelukkige blik, oef.... dus dei moet echt nig bjidraaien andes moet Lizzy weg, maar die is zo leuk en makkeljik die heeft zo een huis.
[ [url=m/Eg5ZT7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jS7pgY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo kwam ze aaan, mooie bus en vervolgens mjin auto in in bench.
Dus... wordt dit een foster fail??? Het ligt in de pootjes vsn Muphey.
BonteLisa schreef:Kan soms even duren, maar als ze daar al mag liggen zie ik dat helemaal goed komen!
Voor mijn laatste foster komt volgende week zaterdag bezoek.