Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melissac schreef:Even een vraagje, hoe kun je het beste je puppy zindelijk maken?
Hij gaat vaak genoeg naar buiten maar elke keer als hij buiten is doet die niks en wacht hij tot we weer binnen zijn, begint langzaam vervelend te worden haha
petitparis schreef:buiten laten totdat hij geplast heeft. En proberen "op te scheppen" als hij in huis doet (hand onder kont en op hun rug buiten dragen)
dierenfan schreef:Ik had zoiets bij kenzo van ga mij niet druk maken over het zindelijk worden. Uiteindelijk worden ze allemaal zindelijk.... ik denk met 9 weken leeftijd laatste x wat binnen gedaan
Hij kwam bij de fokker al erg veel buiten dat zal vast schelen. Ik woon overigens op een flat maar ook dan dus gerust snel zindelijk. Mijn vorige pup was pas met 4 a 5 maanden zindelijk.
Vreselijk om gevechten te hebben tussen eigen honden. Ik ben erg blij dat wij dat nooit hebben tot nu toe..
Jep idd met 7 honden is een virus niet grappig. Ze worden bij ons namelijk altijd netjes na elkaar ziek ipv tegelijk hahahaha
dierenfan schreef:Ik ga niet eens mee naar buiten voor de tussendoor plasjes en het beloond dat wel als ik erbij was maar heel rustig. Mijn laatste volwassen herplaatser (is nu mijn oudje met gezondheidsproblemen) was doodsbang zijn behoefte te doen als wij in de buurt waren. Oftewel los deed hij alles buiten maar aangelijnd deed hij zijn behoefte niet. Toen hij dat een keer wel deed was ik super enthousiast wat hij weer niet snapte dus vervolgens duurde het weken eer hij het weer eens deed.....
Ik geef gewoon een rustig braaffff kenny en een aai als hij daar om komt. Nu was hij dus al zo goed als zindelijk dus ook niet echt moeite moeten doen. Hij is soort pup voor een beginner haha maar komt misschien door onze grote zeer stabiele roedel
Tis een prater dus hij miept graag maar verder oh zo relaxt in alles echt ongelooflijk maakt ook geen verschil of hij echt alleen mee is of met 1 of 2 andere of met zijn allen. Alleen thuis zijn doe ik echter enkel met minimaal 1 andere hond bij hem. Dat komt later wel als het ooit zo ver komt als dat nodig is. De volwassen honden kunnen allemaal ook echt alleen zonder andere thuis zijn maar eigenlijk doen wij dat vrijwel nooit.
dierenfan schreef:Ik zal dat toch niet te hard roepen, ik heb er hier een die niet 100% zindelijk is en ook nooit zal wordenIk had zoiets bij kenzo van ga mij niet druk maken over het zindelijk worden. Uiteindelijk worden ze allemaal zindelijk.... ik denk met 9 weken leeftijd laatste x wat binnen gedaan