Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:zijn hier mensne die drijven met hun borders en eventueel al deelgenomen hebben aan de FCI working trails (voor het werkattest te behalen). Ik zou met mijn nieuwe pup eventueel willen proberen eht werkattest te halen. Ikzelf heb nog nooit gedreven, de pup is pure showlijn, maar beide ouders werken goed op schapen en meerdere nakomelingen van de ouders zijn actief in het schapendrijven.
Op welke leeftijd zijn jullie begonnen met drijven? tips voor clubs in belgisch limburg?
Sassy schreef:Zoe_97 schreef:zijn hier mensne die drijven met hun borders en eventueel al deelgenomen hebben aan de FCI working trails (voor het werkattest te behalen). Ik zou met mijn nieuwe pup eventueel willen proberen eht werkattest te halen. Ikzelf heb nog nooit gedreven, de pup is pure showlijn, maar beide ouders werken goed op schapen en meerdere nakomelingen van de ouders zijn actief in het schapendrijven.
Op welke leeftijd zijn jullie begonnen met drijven? tips voor clubs in belgisch limburg?
In Genk en Halen en Hasselt kun je drijven, maar die mensen kennen zich waarschijnlijk niet uit met FCI trials, die wedstrijden zijn allemaal voor isds honden.
Maar wat let je om met een fci hond een isds trial te lopen?
Hoe het zit met werkattest het best even contact opnemen met de BBCC.
Leeftijd vanaf doorsnee een jaar oud te beginnen.