Jesda en Jinn zijn gezellig mee een weekendje uit logeren. Zit wel geqoon bij mijn vriend thuis maar daar zijn ze dit jaar nog niet weer geweest en voor Jinn is het sws de 3e keer nog maar en nu blijven ze okk slapen. Jesda al super vaak gedaan, die gaat lekker op de bank slapen en wat Jinn doet of heeft gedaan hoor je morgen. Haha
Seni
Geplaatst: 23-02-14 15:40
LinnOlijf: Daar heb je wel gelijk in ja. De wip doen we echt nog samen met rust maar de rest kan ik haar eigenlijk overal wel vooruit sturen en dan doet ze het gewoon zelf.
Ik heb het nog niet echt uitgetest met 15-20 toestellen achter elkaar, maar ik denk wel dat ze dat prima kan.
Ik ben degene die graag wedstrijdjes wil gaan doen, zij wil gewoon voor mij werken. En er komen er inderdaad nog genoeg! Ik wil gewoon te graag.. maar kan beter gewoon wachten tot de trainingen hervat worden. Ik laat die op de 22ste gewoon zitten. En dan doen we misschien gewoon lekker bij Brummen mee, is toch alweer wat later en dan zullen de trainingen al wel hervat zijn denk ik zo. Hier doen ze ook wedstrijdjes aan het eind van de cursus, alleen halverwege de cursus lag alles stil vanwege slecht weer.
Die zwijnenwandeling ziet er leuk uit! ik vind het altijd grappig om te zien dat zodra er lekker weer is, opeens iedereen een hond heeft Ik was daarnet in de Biesbosch wandelen en daar kom ik maar weinig mensen tegen en nu liep ik bijna in een treintje... Alsof die honden het hele jaar in de kast zitten en zodra de zon schijnt mogen ze tevoorschijn komen
JP: en hebben ze zich gedragen vannacht?
essiesilly
Geplaatst: 23-02-14 16:11
zo dan silence! das gaaf zo dichtbij! gelukkig met hek er tussen
Hilde dan heb je geluk dat je hond goed luistert inderdaad Leuk es, dan schrik je wel ff, als ie zomaar de sloot in springt
Net even geoefend in het park, volgen aan de lijn en daarna ook nog even los, verder alles los Alleen t komen als ik roep blijft moeilijk.. zodra ie aan de lange lijn zit komt ie gelijk, maar los
Pateaux, reu? Mooi dier in ieder geval! Heeeel veel oefenen Jessica! En je hebt natuurlijk de allerleukste hond ter wereld als hij (zij?) in één rechte streep naar je toe komt, ookal heb je helemaal niet geroepen
Mijn beloningstasje is kapot. Het achterkantje dat aan mijn riem moet zitten liet los nadat Beau er een ruk aan had gegeven Heb het geprobeerd te maken met naald en draad, maar ideaal is het niet. Nu dus maar een nieuw tasje besteld. Direct weer een verzameling beloningen mee besteld Nadeel van het nieuwe tasje is dat er geen extra zakjes aan zitten, maar het tasje dat ik nu heb kan ik niet meer bestellen..
essiesilly
Geplaatst: 23-02-14 17:41
haha ach jessica ik ben het wel gewend hoor, die beaucies zijn hartstikke gek
ja klopt hilde, dit is t blauwe reutje uit het nest
ahh ja goed idee ik moet ook een nieuwe bestellen mijne is ook kapot haha
Ik heb toch zo lekker getraind vanochtend met Mecx. Nu ging het los weer super en zelfs in de pauze is ze los gebleven. Heb echt genoten van haar deze ochtend
Volgende week geen les ivm carnaval dus eens zien of we onze instructrices kunnen verrassen over 2 weken met goede bevestigde oefeningen
Wij hebben helaas volgende week ook geen les ivm wedstrijd van de instructrice
Jessica_1998
Geplaatst: 23-02-14 18:16
Hahaha es
Ga idd maar heel veel oefenen, t is nu ook langer licht gelukkig. En extralekkere beloning meenemen natuurlijk
Hilde die heb ik ergens in t heel klein, ik train nu alleen met lange jas aan dus alles gewoon in mn zak
Wij hebben gelukkig wwl les volgende week, we gaan nu ongeveer een kwartier langer door om de afgelaste lessen te compenseren
Hhilde
Geplaatst: 23-02-14 18:25
Jessica_1998 schreef:
Hilde die heb ik ergens in t heel klein, ik train nu alleen met lange jas aan dus alles gewoon in mn zak
Heb je deze en is 'ie heel klein of heb je hem in het klein? Ik vind alles in m'n zak echt superonhandig, dan gaat hij telkens als ik m'n handen in m'n zakken doe helemaal flippen. Nu ik dat al een tijd niet meer doe wordt het al minder, maar toch. En je jas wordt zo vies
KarinW86
Geplaatst: 23-02-14 18:36
Ik heb een trainingsbodywarmer. Daar zit een los binnenzakje in je jaszak waar je beloningen in kan doen. Die kan je ook weer af doen met een doekje, want is glad. 2 jaszakken, zak op mijn rug aan beide kanten open en nog 2 zakken met ritssluiting op borsthoogte.
Past zelfs over mijn winterjas heen
Laatst bijgewerkt door KarinW86 op 23-02-14 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb een kleine daarvan , tzelfde principe maar dan klein
Ik ga denk ik toch kijken voor iets anders dan beloning in mn zak. Ik doe dan een plastic zakje met beloning in mn zak, alleen dat is zo lastig pakken. Alleen mn lange jas is zo lekker warm
Silence
Ik heb een bodywarmer voor in de zomer met allerlei vakken. op de achterkant staan westies gedrukt Voor nu een soft Shell jas en voor het voorjaar een jas van owney.
Jinn heeft zich super gedragen in de nacht. Heb hem niet 1 keer gehoord. Brave hond.
Vanmorgen rond de 2.5 uur gewandeld met z'n 30-40 honden van de hondenschool. Jinn heeft niks anders gedaan dan rennen met de andere jonge honden en Jesda die heeft zich prima vermaakt met haar stokje. Nu liggen ze beide languit. Ze komen zelfs niet in de benen voor brokjes xD
ik gebruik ook een beloningstasje, zelfde idee als op plaatje hierboven. ik vind het rete handig, poepzakhouder hangt eraan en mn clickers, heb ik alles bij me