Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saintelette schreef:Oh wat een mooie hangmatjes! Misschien bestel ik er ooit ook nog eens zo een..
Deze zien er wat aantrekkelijker uit dan die wij hadden :p én ze durven sinds deze week in de spoetnik!!
Maar voor het niesen.. Lastig.. Onze Pip en Moes niesten ook super veel toen ze kwamen, maar het werd steeds minder. Nu niesen ze ook niet meer. Lola en Saartje niesten ook toen ze kwamen, Lola niest nog soms een beetje en Saartje iets vaker.. Bij ons is het wel echt puur spanning (verhuizing, nieuwe kooi, uit de kooi vastgepakt worden, allemaal spannend) waar het door komt.. Kan dat bij jou misschien ook nog zo zijn, of denk je dat het echt van ziek te zijn is?
_Dribbel schreef:Saintelette schreef:Oh wat een mooie hangmatjes! Misschien bestel ik er ooit ook nog eens zo een..
Deze zien er wat aantrekkelijker uit dan die wij hadden :p én ze durven sinds deze week in de spoetnik!!
Maar voor het niesen.. Lastig.. Onze Pip en Moes niesten ook super veel toen ze kwamen, maar het werd steeds minder. Nu niesen ze ook niet meer. Lola en Saartje niesten ook toen ze kwamen, Lola niest nog soms een beetje en Saartje iets vaker.. Bij ons is het wel echt puur spanning (verhuizing, nieuwe kooi, uit de kooi vastgepakt worden, allemaal spannend) waar het door komt.. Kan dat bij jou misschien ook nog zo zijn, of denk je dat het echt van ziek te zijn is?
Ja leuk he! Kost ook niet veel daar! En ze zijn echt super groot, waar ze met zijn allen in kunnen.
verhuizing/nieuwe kooi lijkt me sterk. Bij zijn oude baasje niesten alle ratjes ontiegelijk erg. Die nam het volgens mij ook niet zo nauw met een vieze kooi/tocht. Hij woont hier nu al een aantal maanden en heb ook niet van kooi gewisseld oid..