Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flux schreef:Wat een ontzettend gouden hond is Beer. Knap dier hoor
kiwiwitje schreef:Wat fijn! Dat doet vast goed
KimD schreef:Flexadin kun je in ieder geval van je lijstje halen, het lijkt me ontzettend sterk als hij daar jeuk van krijgt.
Ik zou het meer in de voer kant gaan zoeken als de klachten wel verminderen bij het geven van ander voer. Als hij het op vlees het beste doet en dit de klachten vermindert op korte tijd zou ik toch overwegen de overstap te maken en te kijken voor een extra vriezer(tje) voor het vlees. Grote kans dat je bij langer termijn gebruik meer verschillen ziet.
Tenzij de DA uiteraard iets anders vind. Zijn er ook eczeem achtig schilfers? Anders zou de DA eventueel een kweek kunnen maken als dat nog niet gebeurt is.
Zulke klachten zijn in ieder geval altijd moeilijk te achterhalen want ze kunnen letterlijk door tientallen dingen ontstaan.
Persoonlijk zou ik niet alles tegelijk doen, omgooien of proberen want áls dan iets werkt weet je niet wat helpt en wat niet.
kiwiwitje schreef:Je zou eens kunnen kijken naar een haaranalyse. Via ffdomenie of maasduyn. Hoor daar binnen de Staffies goede dingen over.
JesdaJinn schreef:kiwiwitje schreef:Je zou eens kunnen kijken naar een haaranalyse. Via ffdomenie of maasduyn. Hoor daar binnen de Staffies goede dingen over.
Nooit van gehoord. Zal es kijken.
Zojuist telefoon gehad van de DA dat m'n afspraak verplaatst is naar woensdag. De DA is afwezig. Wel even vervelend maar is niet anders.
KimD schreef:Flexadin kun je in ieder geval van je lijstje halen, het lijkt me ontzettend sterk als hij daar jeuk van krijgt.
_Christina schreef:KimD schreef:Flexadin kun je in ieder geval van je lijstje halen, het lijkt me ontzettend sterk als hij daar jeuk van krijgt.
Waarom zou dat niet kunnen? Er zit kip in, een van de meest voorkomende voedselintoleranties bij honden.
JesdaJinn sterkte! Ben je niet veranderd van wasmiddel of ander schoonmaakspul of misschien heb je een nieuw kussen, nieuwe bank, nieuwe plant waar hij mee in contact komt? Als je echt de voeding vermoed, zou ik ook zoals al genoemd is al het voer voorlopig beperken tot één diersoort, best zelfs even ook geen snacks meer.