Puppy Erbij 2022

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Christina

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 18:09

Wat een goed nieuws!

Flux

Berichten: 2504
Geregistreerd: 10-06-05

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 18:14

Wat een ontzettend gouden hond is Beer. Knap dier hoor <3

XxDiandraxX

Berichten: 4011
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 19:23

Wat fijn dat Beer het allemaal zo makkelijk oppakt!

kiwiwitje

Berichten: 20166
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-22 19:23

Wat fijn! Dat doet vast goed <3

cinniz123

Berichten: 4432
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:32

Wat fijn dat Beer t zo goed oppakt dat is wel een geruststelling.

KimD

Berichten: 20538
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 07:48


Oshaa
Berichten: 1056
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:34

Dankjulliewel allemaal!

Flux schreef:
Wat een ontzettend gouden hond is Beer. Knap dier hoor <3


Ja hij is echt een gouden hond! Kunnen nog steeds niet begrijpen dat 5 eerdere baasjes hem hebben afgestaan. Hij is echt zo makkelijk in veel opzichten en vooral ook zo vriendelijk naar iedereen. Dat helpt ook echt. Al hebben we voor sommige dingen ook zeker wel moeten werken, dat realiseer ik me ook. En het heeft wel echt een jaar geduurt voordat hij ons echt vertrouwde.


kiwiwitje schreef:
Wat fijn! Dat doet vast goed <3


Het doet zo enorm goed! Denk dat hij mijn grootste stress factor was. Ook omdat iedereen in aanloop van de verhuizing steeds was van 'die arme hond weet niet wat hem gaat overkomen' en elke keer voelde ik me wat schuldig - want hij had geen idee en we deden hem ' dit aan'. Ben toch zo ontzettend blij dat hij mee is!

--------------------------------------------

We zijn gisteren aangekomen op onze semi-permanente verblijfplaats (6+ maanden) en volgens Beer is het goedgekeurd. Ook hem eindelijk weer normaal eten kunnen geven (al hebben ze het eten dat ik meehad niet ingenomen, maar had niet zoveel mee, omdat er stond dat het ingenomen ging worden), ipv stukjes van onze sandwiches (wat hij prima vond verder). Zijn bestelde eten stond al op ons te wachten, inclusief een waterbuffalo hoorn als kauw ding. Die laatste weet hij nog niet zo goed wat er mee te doen. Hij mag het ook niet buiten eten vanwege het aantrekken van beren en normaal eet hij zulke dingen wel buiten. We merken nu wel dat de reis en alles daarna wel indruk heeft gemaakt. Tijdens onze drukke Vancouver dagen was er weinig ademruimte en ging hij gewoon lekker mee. Hier was hij gisteravond al verdwenen en lag hij lekker boven te slapen. Altijd fijn als je meer dan 1 ruimte hebt (hij zoekt vaak een andere ruimte op, maar in een hotel is dat natuurlijk lastig).
Nu lekker bijkomen en wennen.


En gisteravond toen we in het semi-donker terug liepen naar het huis (onder begeleiding van een Canadees) hebben we zeer waarschijnlijk een bergleeuw gezien! We zeggen zeer waarschijnlijk omdat de eigenaren niet dachten dat die hier voorkwam. Het was alleen echt de silhouette van een grote kat en de staart deed me meteen denken aan die van een cheetah (van de vele natuur documentaires). Beer wilde er achteraan, maar kon snel terug worden geroepen, al is hij daarna wel heel druk gaan snuffelen. Mensen wonen jaren in Canada zonder er 1 te zien en wij mogelijk al in onze eerste week.
Hopelijk zien we hem binnenkort op 1 vd trailcamera's, dan weten we het zeker!

Edit: net gekeken op de Wildlife Alert program en gisteravond is er hier twee straten verder een bergleeuw gemeld - vrij kort nadat we hem hier hebben gezien! Het is er dus echt 1 geweest *\o/*

cursebreaker

Berichten: 11636
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 19:33

Wat een fijne updates zo Oshaa. Wat heeft Beer het onwijs knap gedaan! Logisch wel dat hij nu zeker even alles moet verwerken, maar wow ja dat had denk ik idd niet beter kunnen gaan. En mega gaaf dat jullie die bergleeuw hebben gespot zeg, wat een cadeautje zo!

--

Wij zijn vandaag teruggekomen van een midweekje Ouddorp. Wie ons op insta volgt zal vast al een hoop gezien hebben van onze avonturen. Wat hebben we intens genoten zeg! Voornamelijk heerlijk weer gehad en ondanks dat Arya dit keer wat meer onwennig was tov de week ervoor in Zeewolde, lijkt zij ook echt een heerlijke tijd te hebben gehad.

Momentje gehad wel waarin ik met een leeg tuig en open mond stond toe kijken hoe mevrouw het water in de haven van het park in dook omdat ze het niet meer aan kon te wachten op Lucien en Milan die daar eerder met zo'n opblaasbaar water parcours bezig waren. De omstanders vonden het nogal grappig, ik wat minder op dat moment maar kan er nu wel om lachen. 't zal me een gezicht zijn geweest, die hond daar zwemmend tussen die vlonders door op zoek naar de rest van haar roedel - Lucien & Mialn waren op dat punt al onderweg naar ons. Lucien is toen snel terug gerend de vlonders op toen ik stond te roepen en te zwaaien en zelfs m'n DOEI werd genegeerd door die stoute hond, en hij wilde haar toen eruit tillen maar dat lukte niet, dus toen dacht hij 'ik spring er maar in en red haar dan zo' en toen duwde ie haar nog even kopje onder ook :') en toen kwamen ze zij aan zij terug gezwommen naar mij. Wat een show moet het voor de mensen zijn geweest, omfg haha. Ik kon wel door de grond zakken iig want er stonden wel zo'n 70 mensen van alle kanten te kijken :'). Iedereen die aan't lopen was stopte, iedereen die aan't spelen en/of zwemmen was stopte om te kijken. 't kan niet altijd perfect gaan, blijkt maar weer. Maar voor de rest was alles peachy perfect :') Kreeg gister op het strand nog complimenten over hoe braaf ze was. Ik dacht 'nou meneer...U moest eens weten' :')

After-foto := >;)
Afbeelding

Verder nog verschillende stranden meermaals bezocht; de golven blijft ze nog wantrouwen wel haha. Voor d'r speeltjes doet ze alles, maar wat moet ik lachen als ze weer eens weg springt wanneer er een golf breekt hihi. 1x regen gehad en dan ook echt even flink regen - toevallig net tijdens de wandeling die we met Cupcakes hebben gelopen bij Boswachterij Westenschouwen. Tot op de sokken en ondergoed zeiknat geregend haha, maar erna de rest van de wandeling droog gehad en die hebben we op het strand afgesloten. Gisteravond nog bij Cupcakes in de tuin genoten van het lekkere weer met een heerlijke verse bak kibbeling erbij, tevreden hondjes ook erbij... Genieten hoor. Heerlijke quality time met het gezin gehad. Ook weer lekker met de Sup aangeklooid in het Grevelingenmeer. Dus ja, eigenlijk alleen maar leuke dingen: Strand, vriendjes, (voornamelijk) heerlijk weer, suppen, family time; Take me back please!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

amy_leftover

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 20:17

@ oshaa: wat een topper die beer!!!
@ cursebreaker: Arya heeft de boel mooi op stelten gezet zo te lezen :') prachtige plaatjes weer!

Hier geen mooie plaatjes, maar wel trots :)
Afbeelding

En sinds vandaag staan de oortjes, nu heeft ze wel echt een boevenkopje :=
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11636
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:12

Wat is het toch een knappie hoor <3

--

Voor wie nog iets meer van onze vakantie wil lezen/zien;
[BB-ITP] Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Nog maar eens een ITP aangemaakt.
Al is 15 foto's gewoon veel te weinig hihi.
Ik heb echt niet alles kunnen plaatsen nu wat ik zou willen delen, ugh :=

Pippa13

Berichten: 380
Geregistreerd: 01-05-13
Woonplaats: Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:53

@Oshaa wat een avontuur zeg! En zo knap van Beer dat hij zich zo goed aanpast. Kan ik jullie avonturen ook ergens op sociale media volgen?

@Curse leuk topic heb je gemaakt. En ook mooie foto's weer.

@Amy, wat een zoetje! Leuk koppie met de oortjes rechtop. Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar wat zijn je plannen met haar?

Donderdag zijn we spontaan wezen kijken bij het Ballonnenfiësta in Barneveld. Vidar had nog nooit een luchtballon gezien, dus we waren benieuwd hoe hij daar op zou reageren. We hebben ergens op een landweggetje geparkeerd en hadden perfect uitzicht op alle ballonnen. Vidar vond het allemaal wel gezellig en was totaal niet angstig en heeft ook niet gebalft. Hij past zich zo makkelijk aan, erg fijn!
Afbeelding

Daarnaast zijn we gisteren voor het eerst een heel klein stukje met de nieuwe camper op stap geweest. Kijken bij de Vuelta 2022. Vidar gezellig mee. Rijden in de camper vond hij heel erg spannend, maar we gaan wat vaker oefenen en de autobench gaat voor langere ritten nog worden geïnstalleerd. De weg werd hier om 11.30 afgesloten, dus we waren lekker vroeg en hadden een mooi plekje in de schaduw. De renners kwamen pas om 16.00, maar het was prima vertoeven en Vidar gedroeg zich prima. Na afloop hebben we een BBQ gehad met wat familie en een andere hond. Wederom heeft Vidar zich super gedragen. Ik ben zo trots.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Thuis tijdens het klussen aan de camper.

Als je mij dit verhaal een jaar geleden had verteld, dan had ik dat niet kunnen geloven. Hij was zo moeilijk als pup en zat altijd te rommelen met zijn (darm)gezondheid. Ik ben zo ontzettend blij dat al ons geduld en de trainingen zijn vruchten hebben afgeworpen en we een fijne stabiele hond hebben. Dus voor iedereen die er even doorheen zit of in een moeilijke puppy periode zit: hou vol, het komt goed! :knuffel:

Kiimm_

Berichten: 3161
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 20:43

Wij hebben net een fotoshoot gehad bij Detroit, op de heide bij de Soesterduinen. Was nog een cadeaubon uit de SS van 2021 :o Onwijs leuke en gezellige shoot gehad. Ik ben enorm benieuwd naar het resultaat <3

JesdaJinn

Berichten: 10491
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 05:32

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen want ik zit met mijn handen in het haar.

Let op: vanmiddag naar de DA!

Border Collie Jinn is 9 jaar en sinds denk 2.5 week heeft hij ontzettend jeuk.

Dit heeft hij een hele tijd geleden. Echt jaren geleden een keer eerder gehad. Heb hem toen van de voeding afgehaald en op Prins lam en rijst gezet. Binnen 4 weken was die van de problemen af.

Toen weer terug gezet op die voeding en dat gaat nu jaren goes. Tot ongeveer 2.5 week geleden. Zijn buik is helemaal vuurrood en ik ontdekte gister ook een plekje op z'n achterpoot.
Dit lijkt een hotspot. Zijn buik ziet er niet hetzelfde uit als de plek op z'n poot.
Voor de liefhebber heb ik foto's voor in PB.

Heb hem dus weer van het voer gehaald maar onze dierenwinkel was dicht ivm vakantie dus heb hem op vlees gehad. Echter kan ik dit niet kwijt in de vriezer dus dit was een oplossing voor kort. De jeuk werd iets minder maar zeker niet weg. Afgelopen zaterdag was de winkel weer op en weer op Prins Lam en Rijst gezet. Natuurlijk nog geen resultaat op korte termijn. Ook nu zalmolie gekocht en dat krijgt ie er bij.

De 1e DA waar ik geweest ben toen ik de jeuk ontdekte schreef een zalf voor. Werkte niet. Toen een andere zalf. Werkte niet. Toen een spray. Werkte niet. Vanmiddag ga ik naar dierenarts 2 om te kijken of die kan helpen.

Hij krijgt botjes en koekjes van Kiwi hier op bokt.

Drinkt niet veel. Eet wel maar heel traag maar qua beweging en spelen met Jaxx merk je er niks aan.

Op internet gelezen dat afgekoelde camille thee werkt. Dit doe ik nu elke keer beetje sprayen op z'n buik en dat werkt wel oke, maar is natuurlijk geen oplossing en ik weet niet of t wel goed is om de buik steeds nat/vochtig te maken dus doe het niet continu maar de keren dat ik gedaan heb merk ik zichbaar minder krabben.

Zaterdag voor t eerst gezien dat ie ook aan z'n voorpootjes begint te knabbelen. Dit duid voor mij echt op een allergische reactie op iets.

Hij krijgt ook sinds een paar dagen Flexadin Advanced. Zou dit kunnen, alleen de jeuk was hier al voor.

Contact gehad met de voeding waar die opstond. Die zegt nee kan niet aan ons voer liggen. Hier heb ik dus geen reet aan.

Wees een beetje lief voor me. Zal vast nog dingen vergeten maar dat zal ik wel melden als het ter sprake komt.

Oja. Al weken niet gezwommen ivm angst op blauwalg.

Mijn andere hond heeft geen jeuk

KimD

Berichten: 20538
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 06:01

Flexadin kun je in ieder geval van je lijstje halen, het lijkt me ontzettend sterk als hij daar jeuk van krijgt.

Ik zou het meer in de voer kant gaan zoeken als de klachten wel verminderen bij het geven van ander voer. Als hij het op vlees het beste doet en dit de klachten vermindert op korte tijd zou ik toch overwegen de overstap te maken en te kijken voor een extra vriezer(tje) voor het vlees. Grote kans dat je bij langer termijn gebruik meer verschillen ziet.

Tenzij de DA uiteraard iets anders vind. Zijn er ook eczeem achtig schilfers? Anders zou de DA eventueel een kweek kunnen maken als dat nog niet gebeurt is.

Zulke klachten zijn in ieder geval altijd moeilijk te achterhalen want ze kunnen letterlijk door tientallen dingen ontstaan.

Persoonlijk zou ik niet alles tegelijk doen, omgooien of proberen want áls dan iets werkt weet je niet wat helpt en wat niet.

JesdaJinn

Berichten: 10491
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 07:23

KimD schreef:
Flexadin kun je in ieder geval van je lijstje halen, het lijkt me ontzettend sterk als hij daar jeuk van krijgt.

Ik zou het meer in de voer kant gaan zoeken als de klachten wel verminderen bij het geven van ander voer. Als hij het op vlees het beste doet en dit de klachten vermindert op korte tijd zou ik toch overwegen de overstap te maken en te kijken voor een extra vriezer(tje) voor het vlees. Grote kans dat je bij langer termijn gebruik meer verschillen ziet.

Tenzij de DA uiteraard iets anders vind. Zijn er ook eczeem achtig schilfers? Anders zou de DA eventueel een kweek kunnen maken als dat nog niet gebeurt is.

Zulke klachten zijn in ieder geval altijd moeilijk te achterhalen want ze kunnen letterlijk door tientallen dingen ontstaan.

Persoonlijk zou ik niet alles tegelijk doen, omgooien of proberen want áls dan iets werkt weet je niet wat helpt en wat niet.


Thanks voor je reactie.

Wanneer we mijn washok gaan aanpakken/verbouwen komt er een ruimte voor een grotere vriezer en dan ga ik weer over op vlees. Alleen dat is voor nu een wat lastiger manier.
Dit komt er dus wel.

Er zijn geen schilfers of blaasjes oid. Het is rood en hier en daar een korstje.

Ik heb nog nooit een hond gehad die zoveel jeuk heeft/had dus ik ben wel beetje in paniek want merk gewoon dat Jinn er echt last van heeft.

Ik kan wel aan mijn ouders vragen of ik voor nu een lade mag lenen in hun vriezer. Dat is een optie.

Wat zouden jullie adviseren qua vlees.
Bij ons in de buurt heb ik een kivo verkoop punt. Die doet volgens mij ook barf, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Flexadin dacht ik zelf ook al.dat het daar niet aan ligt. Al wil die dat echt slecht eten

CupCakes_

Berichten: 3412
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 07:27

Lastig als je niet weet waar de jeuk vandaan komt. Ik zou eerst dingen stap voor stap proberen uit te sluiten.

Kwa vlees kan je heel veel kanten op. Jip krijgt bijvoorbeeld Degomeat, Kiezebrink, Darf, Raw4dogs. Hier doet hij het prima op. Ik ben geen fan meer van Kivo, omdat ik vind dat de kwaliteit heel erg achteruit is gegaan. Maar dat is mijn mening.

Zoe_97

Berichten: 9471
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 09:01

Ik zou inderdaad gaan uitsluiten.
Een maand echt uitsluitend op 1 diersoort (lam reageren de meeste honden niet op). Dus stuk bij stuk pas diersoorten gaan toevoegen.
Dus echt in alles. Snacks etc zeker niets in die maand geven van een andere diersoort

kiwiwitje

Berichten: 20166
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-22 09:17

Je zou eens kunnen kijken naar een haaranalyse. Via ffdomenie of maasduyn. Hoor daar binnen de Staffies goede dingen over.

JesdaJinn

Berichten: 10491
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 09:51

kiwiwitje schreef:
Je zou eens kunnen kijken naar een haaranalyse. Via ffdomenie of maasduyn. Hoor daar binnen de Staffies goede dingen over.


Nooit van gehoord. Zal es kijken.

Zojuist telefoon gehad van de DA dat m'n afspraak verplaatst is naar woensdag. De DA is afwezig. Wel even vervelend maar is niet anders.

amy_leftover

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 10:08

@ jesdajinn: niets zo vervelend als jeuk… :(:) hopelijk vinden jullie snel de oorzaak, dan kun je er tenminste iets aan doen

@ pippa: ik hoop met haar de behendigheid weer op te kunnen pakken :) maar eerst maar eens gewoon puppycursus etc. en dan kijken of behendigheid wat voor haar is. Zo niet, dan zoeken we een andere sport :j
Wat lijkt me dat heerlijk zo’n camper! Lekker veel vrijheid

Flux

Berichten: 2504
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 10:28

Vervelend Jesdajinn. Jeuk is zo naar :(:) Advies vragen met betrekking tot jeuk vind ik echt een lastige want jeuk kan echt 100den oorzaken hebben. In mijn ervaring zijn zulke erge jeukklachten vaker omgevingsgerelateerd dan vanuit voedsel. Zeker als je zegt dat zijn buik er helemaal onder zit doet mij dat meer denken aan een contactallergie dan iets wat hij gegeten heeft. Heeft ie in het lange gras gerend bijvoorbeeld? Sommige grassen staan weer in bloei om maar een voorbeeld te noemen. Maar ook wasmiddel/vloerreiniger oid kan een oorzaak zijn.

Vervelend dat je afspraak verzet is, zul je altijd zien hea..

Kimm, leuk een fotoshoot!! Ga je wat resultaten delen hier? Gister ben ik met Vesper naar een fotomeeting van bokt geweest en man wat vond ze dat een happening. :)) Overall super braaf geweest en netjes geluisterd. Maar al die andere hondjes vond ze echt wel spannend. Heb haar de hele dag niet meer gehoord toen we thuis waren.

Merk nu ook dat ze erg last heeft van het wisselen van de kiezen. IJsklontjes en haar diepvrieswaterbot zijn nu favoriet om op te kauwen. Ze komt ook piepend naar me toe om haar bek aan me af te vegen. :knuffel:

KimD

Berichten: 20538
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 11:32

JesdaJinn schreef:
kiwiwitje schreef:
Je zou eens kunnen kijken naar een haaranalyse. Via ffdomenie of maasduyn. Hoor daar binnen de Staffies goede dingen over.


Nooit van gehoord. Zal es kijken.

Zojuist telefoon gehad van de DA dat m'n afspraak verplaatst is naar woensdag. De DA is afwezig. Wel even vervelend maar is niet anders.


Ik zou terugbellen en aangeven dat dit geen optie is als hij echt korstjes heeft en zichtbaar last heeft van de jeuk. Hoe meer hij gaat krabben/ bijten, hoe erger de klachten worden en hoe langer de herstelperiode is.

_Christina

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 11:49

KimD schreef:
Flexadin kun je in ieder geval van je lijstje halen, het lijkt me ontzettend sterk als hij daar jeuk van krijgt.

Waarom zou dat niet kunnen? Er zit kip in, een van de meest voorkomende voedselintoleranties bij honden.

JesdaJinn sterkte! Ben je niet veranderd van wasmiddel of ander schoonmaakspul of misschien heb je een nieuw kussen, nieuwe bank, nieuwe plant waar hij mee in contact komt? Als je echt de voeding vermoedt, zou ik ook zoals al genoemd is al het voer voorlopig beperken tot één diersoort, best zelfs even ook geen snacks meer.
Laatst bijgewerkt door _Christina op 22-08-22 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Berichten: 20538
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 11:53

_Christina schreef:
KimD schreef:
Flexadin kun je in ieder geval van je lijstje halen, het lijkt me ontzettend sterk als hij daar jeuk van krijgt.

Waarom zou dat niet kunnen? Er zit kip in, een van de meest voorkomende voedselintoleranties bij honden.

JesdaJinn sterkte! Ben je niet veranderd van wasmiddel of ander schoonmaakspul of misschien heb je een nieuw kussen, nieuwe bank, nieuwe plant waar hij mee in contact komt? Als je echt de voeding vermoed, zou ik ook zoals al genoemd is al het voer voorlopig beperken tot één diersoort, best zelfs even ook geen snacks meer.


Lees het bericht van JJ nog eens, dan heb je het antwoord.

_Christina

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 11:57

Er staat alleen dat Jinn daarvoor al jeuk had, maar niet in welke gradatie. Misschien had hij toen slechts een beetje jeuk en is het na de flexadin pas extreem geworden.