Vanavond een smeltmomentje Helaas geen foto's of video want het kwam nogal onverwacht
Sinds een tijdje vindt Mango het leuk om samen een rondje door de kamer te wandelen. Ik loop dan voorop terwijl hij me achterna rent/waggelt Vanavond dus ook weer terwijl manlief bezig was in de keuken. Ik liep in de woonkamer met Mango en zei tegen hem: "Kom, dan gaan we kijken wat baasje aan het doen is". En Mango zegt op een hele lieve toon "Baasje!" en rent vooruit rechtstreeks naar manlief toe
Ik baal zo dat we het niet op beeld hebben Hopelijk doet hij het binnenkort nog een keer
"Ik snap er niets van, vrouwtje.. Opeens viel die waterbak me zomaar aan en toen moest ik er wel inspringen om mezelf te verdedigen Maar ik heb hem mores geleerd! " Ontplofte groene banaan
dat wordt toch een zwembadje onder zijn kooi maken
Martie
Geplaatst: 12-07-20 12:40
Was dat schoon water?! Hij ziet eruit of hij in een modderpoel is gesprongen!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-20 12:49
Ja, hij krijgt iedere ochtend schoon water en dat waardeert ie heel erg zoals je ziet Ik denk dat het vertekend want hij is echt schoon hoor Alleen wanneer de zon op zijn natte veren schijnt krijgt het een beetje geelbruinige gloed
Martie
Geplaatst: 12-07-20 13:04
Ik twijfel ook niet aan de frisheid van het water, hoor! Hij ziet er alleen zo zompig uit als hij nat is
Britta31
Je ziet wel mooi zijn kleuren er doorheen schijnen.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-20 20:47
Hij had vanochtend een halve kiwi gehad die achteraf net iets te rijp was (dus niet rot en gewoon goed eetbaar, maar wel met veel fruitsuikers ) Gevolg: een papegaai met een sugar rush die de hele middag letterlijk heeft lopen stuiteren En dan roept ie er ook nog "WOEI! " bij