Vind je het dan zelf niet spannend in het bos? Als je dr kwijt bent bedoel ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxwienekexx schreef:Haha dat was hier ook hoor, wij zitten vlakbij een hondenuitlaatgebied waar ook konikpaardjes en van die langhoornrunderen rondlopen, waren nu al kalfjes en veulentjes geboren. Dat vraagt natuurlijk om allemaal extra luchtjes en afleiding
Vind je het dan zelf niet spannend in het bos? Als je dr kwijt bent bedoel ik
KimD schreef:xxwienekexx schreef:Tof dat het zo goed gaat!!
Daisy slaapt al weken gewoon los in de kamer, gaat zelf in dr bench liggen maar we doen m niet dicht. Gaat ontzettend goed, ze slaapt en zit nergens aan.
Vanmorgen met los lopen had mevrouw wel een 'ik doe t lekker tochh niet-momentje' ze liep gewoon van me weg, toen liep ik de andere kant op en toen was ze toch wel heeeeeel snel weer bij me![]()
Dat heb ik met Dana gehad, en nog steeds wel, maar die loopt wel gewoon door. Want "Ik wil rechts, dus ik ga rechts!". Collie dingetje.![]()
Biggirl, is de teckel het er mee eens dat pup zo kort bijkomt?
Kaus schreef:Dexter heeft tijdens wandelingen altijd zware dilemma's of hij toch niet leukere baasjes heeft gevondenZeker als mensen hem aandacht geven. Dan kunnen wij zo 200-300 meter weglopen voordat hij met tegenzin achter ons aanrent
Als we naar zijn favoriete bos gaan heeft hij ook wat problemen met de auto ingaan. Laatst zijn we gewoon ingestapt en honderd meter weggereden want meneer kwam écht de auto niet in. Heeft ie wel van geleerd. Doet ie niet meer
Prachtige pup Zoë