Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben ik super blij mee! Laatste tijd is me opgevallen dat sinds de blaassteen bij Fluffie eruit is ze veel meer drinken. Toen ze hier kwamen dronken ze vrijwel niets (hadden toen alleen drinkfles), toen zetten we er een bakje naast waar ze nogsteeds eigenlijk nooit uit dronken. DA zei dat ze gewoon compleet in orde waren en hun waterbehoefte uit het groenvoer haalden. Sinds de blaassteen eruit is drinken ze allebei gewoon echt goed! Natuurlijk niet te veel maar wel gewoon meer dan voorheen natuurlijk! Super blij mee want dan spoelt eventueel ontwikkelend gruis ook veel beter weg
Nu hebben we dus een drinkbakje, ohja grappig dingetje, we hadden eerst een soort metalen bakje tot iets na de blaassteen dinges, toen wisselde ik het om voor een mooi stenen bakje en toen begonnen ze echt met veel drinken lol. We verschonen het echt 2 of 3 keer per dag, ook zodat ze gewoon vers water hebben altijd. Hij is vrij klein, ongeveer 100mL gaat erin denk ik dus ik wil eigenlijk ook wel weer proberen of een fles weer gaat. Wow ik ben nu al 10 minuten over water aan het praten oeps, wat ik wou vragen was hoeveel drinken jullie caafs ongeveer? En hoevaak verschonen jullie het drinkbakje/drinkfles?

Mira283 schreef:Bakkeveen zit een grote opvang zou je kunnen informeren.
Facebook is een goede optie, er is een groep speciaal voor het noorden van het land kan je altijd een oproepje opzetten
@kittydylan wat een schatjes!
.