Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Temeraire schreef:Ik heb deze krabpaal op het oog. Ik krijg binnenkort een maine coon en heb ook al een vrij grote kat.
http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... ?rrec=true
Deze lijkt me goed en stevig, maar als iemand nog tips heeft om op te letten dan hoor ik het graag.
Denk je dat deze ook toch niet stevig genoeg is @lor1_1984?
Verder heb ik niet echt een idee van de maandelijkse kosten eigenlijk. Iemand zei me ooit dat je voor je hobby niet enorm hoeft te moeten puzzelen hoeveel het kost, en dat vind ik eigenlijk wel een prima gedachte. Moet je het wel kunnen missen natuurlijk.
lor1_1984 schreef:Ik zweer persoonlijk bij de krabpalen van RHR Quality, ze zijn wat prijzig maar de kwaliteit is tot nu toe ook erg goed te noemen.
Een volgende/tweede krabpaal ga ik ook van dit merk bestellen, ik denk een Maine Coon Tower, Royal Plus/Royalty Plus, Maine Coon Lounge of Chartreux.
Heb nu naast de RHQuality ook een krabton staan en een krabmat liggen, wil je wat meer low budget krabgelegenheden creëren dan kun je kokosmatten op de grond leggen en/of tegen een muur of kast spijkeren.
LoveUggs schreef:lor1_1984 schreef:Ik zweer persoonlijk bij de krabpalen van RHR Quality, ze zijn wat prijzig maar de kwaliteit is tot nu toe ook erg goed te noemen.
Een volgende/tweede krabpaal ga ik ook van dit merk bestellen, ik denk een Maine Coon Tower, Royal Plus/Royalty Plus, Maine Coon Lounge of Chartreux.
Heb nu naast de RHQuality ook een krabton staan en een krabmat liggen, wil je wat meer low budget krabgelegenheden creëren dan kun je kokosmatten op de grond leggen en/of tegen een muur of kast spijkeren.
Kan me er alleen bij aansluiten!
Heel blij met onze RHRQuality Kilimandjaro de Luxe Crème, krabpaal!
[ [url=m/QvZXHP.jpg]Afbeelding[/url] ]
xoranlover schreef:LoveUggs schreef:
Kan me er alleen bij aansluiten!
Heel blij met onze RHRQuality Kilimandjaro de Luxe Crème, krabpaal!
[ [url=m/QvZXHP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeh ja dat is een fijne paal. Hebben wij ook alleen in het zwart. Wat wat problemen met de krabmat maar ik heb alle palen nog liggen ( gekregen van de verkoper) ter vervanging. Voor nu hebben we de matten weer vast geniet maar als ze nu weer los komen zet ik de nieuwe palen erin.