Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Helemaal het type waar ik op zou kunnen vallen.
 Helemaal het type waar ik op zou kunnen vallen.                                                         

. Veel andere honden gezien en mee gespeeld!
. Veel andere honden gezien en mee gespeeld!

BonteLisa schreef:Mijn hond uit Oekraïne heeft het ook zwaarzijn recent van Friesland naar Brabant verhuisd en in het noorden had ik echt een koeler huis. M’n Portugees is duidelijke qua warmte meer gewend en vind t allemaal wel priem

Skippy01 schreef:@fabster haha, als een Rus het beter kan hebben, heb je echt een nep Spanjaard ja!
Extra pech vandaag: de regen gaat precies langs mijn dorp af! Alle omliggende dorpen krijgen volgens de radar wél regen
Fabster schreef:Skippy01 schreef:@fabster haha, als een Rus het beter kan hebben, heb je echt een nep Spanjaard ja!
Extra pech vandaag: de regen gaat precies langs mijn dorp af! Alle omliggende dorpen krijgen volgens de radar wél regen
Dat is bij ons ook altijd. Ik werk in een naastgelegen dorp als vrijwilliger met gehandicapte ruiters. Als afsluiting van het jaar hebben we altijd een huifkartocht. Vorig jaar waren we krap aan het einde en het begon me toch te storten! Kelders ondergelopen enzo. Rij ik naar huis, is bij ons alles droog! Dat is heel vaak zo. Er zijn een aantal theorieën over. 1 is dat wij het eerste deel boven NAP zijn. 2 is dat we in de slipstream van de kerncentrale in Belgie zitten. Vooral die laatste klinkt niet gezond.

Skippy01 schreef:Fabster schreef:
Dat is bij ons ook altijd. Ik werk in een naastgelegen dorp als vrijwilliger met gehandicapte ruiters. Als afsluiting van het jaar hebben we altijd een huifkartocht. Vorig jaar waren we krap aan het einde en het begon me toch te storten! Kelders ondergelopen enzo. Rij ik naar huis, is bij ons alles droog! Dat is heel vaak zo. Er zijn een aantal theorieën over. 1 is dat wij het eerste deel boven NAP zijn. 2 is dat we in de slipstream van de kerncentrale in Belgie zitten. Vooral die laatste klinkt niet gezond.
Hier is de theorie gelukkig iets minder heftig: wij liggen tegen de vliegbasis aan, enorme open vlakte, en tussen diverse wateren, en dat schijnt de luchtstroom zo te beïnvloeden dat regen vaak precies langs ons af gaat en wel precies Breda raakt. (En als het dan een keer losgaat hier, gaat het vaak bij mijn ouders helemaal los, en bij mij, hemelsbreed 700 meter verderop, helemaal niet

. Klinkt misschien heel hard en koud, maar mijn realisme komt echt uit een goed hart
 . Klinkt misschien heel hard en koud, maar mijn realisme komt echt uit een goed hart