IngeN86 schreef:Bij Ivy heb ik ook nog weleens dr zussen terug gezien. Die zijn totaal anders qua karakter, maar zal ook wel aan de opvoeding liggen. Veel voorzichtiger en niet sociaal met andere honden en terughoudend naar mensen. Terwijl Ivy alles en iedereen leuk vind. Maar ja ik ben ook niet zo moeilijk;) Sleep ze overal mee naar toe. En qua bouw was ze ook zeker de mooiste, maar daar hebben we dr ook op uitgezocht;p
Van Lewis zie ik een broertje terug op shows in Duitsland, maar op de foto´s ziet die er niet geweldig uit. Was volgens mij ook de lelijkste van het nest

Opvoeding doet inderdaad heel erg veel, maar er zitten volgens mij ook gewoon karaktertjes tussen hoor. De onze is ook altijd overal mee naartoe geweest, maar blijft erg terughoudend naar vreemden. Helemaal niet bang, gewoon écht niet geïnteresseerd. Eén andere pup uit de nest heeft hetzelfde, de anderen zijn 100% allemansvrienden. De onze is dan wel weer heel erg sociaal naar andere honden, terwijl de andere pups dat iets minder hebben.
Ivy is inderdaad wel hééél erg mooi! Knap ding!
Boemklatsch schreef:Vandaag weer een foto update gehad, begint nu echt op te schieten! 5 weken alweer, volgend weekend gaan we kijken en dan alweer bijna ophalen!
[ [url=m/DqTMI7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Begint al een echt hondje te worden

Welk ras is ie? Koester die foto's als ze zo klein zijn, voor je het weet zijn ze daaruit gegroeid en kijk je er vol heimwee op terug 
xXLiekeXx schreef:Ik lees hier al een tijdje trouw mee, maar nu wilde ik toch eens wat posten.
Als het goed is krijgen wij volgende week een donker Mechels teefje rechtstreeks uit het nest. Het is een teefje uit werklijnen en ze oogde heel alert. Ik ben erg benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen. Het is niet de bedoeling om wedstrijden en dergelijk te gaan lopen. Qua naam weet ik het nog niet helemaal, ik zat te denken aan Ravi maar begin nu toch weer te twijfelen.
Ik weet niet of ik 't ga redden om hier wat updates te posten, maar ik lees iig mee.
Wat leuk! Je eerste mechelaar, of niet? Ravi is een goeie naam, klinkt leuk en roept makkelijk, héél belangrijk
Citaat:
net 2 keer bijna Milo kwijt geweest... Wandelen in het sneeuw bos, lopen over een pad ( ik had de slappelach omdat mn vriend te gladde schoenen aan het en dus de heuvel niet op kwam), zie ik opeens milo de bosjes in duiken en over een ander heuveltje verdwijnen.... roepen.. niets, hoorde alleen kinderstemmen.. Ik er achteraan, was hij 100 meter dwars door het bos gelopen naar een ander pad waar mensen met een zooi kleine kinderen liepen... luisteren ho maar.. dus eerst maar aan de lijn, op grote open vlakte met veel andere honden weer los om te spelen. Tijdje later willen we weg, loopt Milo al spelend met andere mensen en hun hond en 2 kids mee.... Mensen lopen gewoon door, ik roepen, Milo reageerd nieteens, mensen blijven door lopen... UIteindelijk achteraan moeten rennen heel stuk door het bos, en toen ik riep of ze ff wouden wachten liepen ze nogsteeds door... Uiteindelijk buiten adem ingehaald en Milo kunnen pakken... Pup verder maar aan de lijn gehouden maar MAN, frustreren!!!! Met sneeuw en zoveel kids in het bos kan hij dus niet los... verdorie!
, klein hartje dan he!
Vind ik ook nogaltijd erg moeilijk. Ik weet dat hij los moet, omdat hij ook moet leren om op mij te letten en vrij te lopen, en 85% van de tijd zal hij ook gewoon correct luisteren, maar met een jonge pup (bij ons 6maanden nu) heb je die zekerheid nog niet hé.... Ik klik die lijn ook altijd met een klein hartje los
DanielleB schreef:Ik hoorde net dat Lizzy al 3 dagen diarree heeft, amper de mand uit wil en temperatuur is 38.8.
Ze gaan vanmiddag naar de dierenarts (een vriendin van ze, dus niet naar de praktijk zelf).
Gaf al aan dat ze beter gelijk naar de praktijk kunnen gaan, als ze wel medicijnen nodig heeft dan moeten ze alsnog naar de DA en kans dat je daar dan pas morgen terecht kan...
Niet te lang mee wachten hoor, gewoon meteen gaan. Zaterdag had ons pup het ook zitten. Overgeven, diarree, lusteloos, niet eten, niet drinken. Meteen zelfde dag geweest, medicatie en spuitjes gekregen, 2dagen vasten...
Onze pup gisteren nog eens op foto gezet, toch bizar dat je zelf niet ziet hoe hard ze veranderen, totdat je ze weer even op foto zet en vergelijkt.

Twee maanden verschil (4,5maanden - 6,5maanden)