Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wou echt dat ik plek had voor nog een koppeltje, als dat ooit komt in de toekomt weet ik waar ik ze kan halen
Elise_K schreef:Ach, die van mij zijn ook vetzakjes en worden liefkozend "dikkie en dikkie" genoemd(ik kan ze nog steeds niet uit elkaar halen
)
Het zijn geen sportgerbils
Dat vind ik wel een goeie.. Mijn burmees vind het wiel niks aan en de siamees gaat soms heel eventjes rennen, daarna zit ie midden in het wiel stil en kijkt hij me zo aan van "nou? Ik heb toch gerend of niet soms?"
. Ze krijgen wel iedere dag ieder een stukje gedroogde appel (ongeveer 3 cm denk ik) of banaan (kleiner, brokjes van 2 cm). Het lijkt alleen zo weinig, maarja, ik ga het nog maar een weekje volhouden (ben nu 4 dagen bezig in dit ritme) en kijken of het effect heeft....
xManon_ schreef:Mijn gerbils hebben sinds een paar dagen ruzie ofzo. Jagen elkaar op en hoor regelmatig licht gepiep. Heb ze net gecontroleerd voor zover mogelijk en lijken niks te mankeren.
EllaBellaah schreef:Jeetje wat vervelend zeg!
Als ze alleen een wondje op de staart had betwijfel ik het dat de andere gerbil haar dood wilde hebben. Misschien was ze al ziek en wilde ze haar uit de groep verstoten? Een zieke/dode gerbil is altijd gevaarlijk voor een groep aangezien daar juist roofdieren op af komen.
echt niet leuk.. Ik zou nu gewoon rustig advies inwinnen van iedere gerbil persoon (fokker, opvang etc) die er is en daarna zelf bedenken wat je wil doen.. Succes en sterkte..
hij is leuk.. zal even een foto maken zo !
ze hebben echt stuk voor stuk van die heerlijke koppies he