Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:Net naar de dierenarts geweest met de oudste... De husky reu. Hij doet vreemd en vaag en de laatste 2 dagen apathisch en verliest urine. Gelijk urine mee genomen en dat is op zich oke maar wel enorm geconcentreerd en hij verliest eiwitten.
Morgen uitslag bloedonderzoek waarbij alles mee wordt genomen en de nierfunctie via een nieuwe methode extra zorgvuldig bekeken wordt. Ergens een zeer slecht onderbuikgevoel pfffffff.
dierenfan schreef:Net naar de dierenarts geweest met de oudste... De husky reu. Hij doet vreemd en vaag en de laatste 2 dagen apathisch en verliest urine. Gelijk urine mee genomen en dat is op zich oke maar wel enorm geconcentreerd en hij verliest eiwitten.
Morgen uitslag bloedonderzoek waarbij alles mee wordt genomen en de nierfunctie via een nieuwe methode extra zorgvuldig bekeken wordt. Ergens een zeer slecht onderbuikgevoel pfffffff.
xxwienekexx schreef:Tof dat het zo goed gaat!!
Daisy slaapt al weken gewoon los in de kamer, gaat zelf in dr bench liggen maar we doen m niet dicht. Gaat ontzettend goed, ze slaapt en zit nergens aan.
Vanmorgen met los lopen had mevrouw wel een 'ik doe t lekker tochh niet-momentje' ze liep gewoon van me weg, toen liep ik de andere kant op en toen was ze toch wel heeeeeel snel weer bij me![]()
xxwienekexx schreef:Haha ik krijg zelf wel een hartverzakking maar laat dat niet merken xD Was toch wel indrukwekkend want nu ligt ze languit te slapen![]()
Komt Dana dan uiteindelijk wel terug of kan je dr echt gaan halen?