Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fabster schreef:Ik denk ook wel dat herplaatsen lukt. Op fb heb je heel wat groepen die herplaatsers promoten. En mss nog in je eigen kring. En het us absoluut een voordeel, dat je je hond op een klein appartement hebt gehouden. Klinkt raar, maar als dat kan, kan t overal en heb je dus genoeg opties voor herplaatsing. Ongecompliceerd is altijd beter. Dus lekker meenemen jehond. Je ouders vinden het vast niet erg om tijdelijk een extra hondje te hebben. En he kunt hem aanmelden bij het asiel voor herplaatsing. Dan hou jij m als ‘pleeggezin’. Ook in asiels zijn ze wel blij met makkelijk te herplaatsen honden. Verdienen ze nog wat mee om de lastige gevallen mee te kunnen betalen.
Lukasje schreef:Idd, leuk tuigje! Welke maat heb je?
Marsu schreef:Citaat:Van aliexpress, het tuig is van "truelove". Ik heb hem al 2,5 jaar in gebruik.
Ik heb volgens mij dezelfde vorige week bij Ali besteld. Leuk om er een foto van te zien!
Bij Ali weet je natuurlijk nooit hoe de kwaliteit is, maar als ik die van jou zie dan zijn mijn twijfels wel weg.
Sjolvir schreef:oostvoorne, is het altjid wel rustig, dan P wel "vol" maar als je strand op bent is iedereen zoef.. foetsie alles windrichtingen uit.
Is ook geen zwemstrandis daar eindeloos ondeip en bij eb is het water in Engeland zo onggveer.
Je kan er wel kitesurfen, mag er hele jaar op strand met je paard en hond mag los.
Als je stukje doorloopt is het dus heerlijk leeg.....