[HK] Puppy erbij 2016/2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 15:54

IngeN86 schreef:
Thanx, Lewis vind zichzelf ook erg leuk :+

Lief bij de bus. Jullie ook al sneeuw! Zie steeds overal sneeuwfoto´s haha. Hier echt helemaal niks.

Hahaha lekker arrogant dus :+ .

Ja we hebben niet veel sneeuw maar wel een beetje, Bentley vond dat een beetje vreemd en dacht dat het eetbaar was haha :+

Ianthe

Re: [HK] Puppy erbij 2016/2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:00

Wij hadden hier poosje terug wel sneeuw. Lewis ging springen en het uit de lucht happen haha.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:11

Wat een leuke puppies komen er voorbij, die van mij is zo groot vergeleken die van de meesten hier :')

Even iets anders, ik hoop dat ik het hier vragen mag want ik kon geen algemeen topic vinden, ik heb zondag een kussen, riem, speeltjes etc. Bij zooplus.nl gekocht en vandaag heb ik het eindlijk binnen gekregen. Alleen is de doos blijkbaar open geweest en opnieuw met andere tape weer dicht geplakt. Is dat normaal? :?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 18:24

Uhm lijkt me niet normaal nee. Kan niet zeggen dat ik het al eens opgemerkt heb.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 18:29

Ik heb de doos maar open gemaakt, alles zat er gelukkig nog in en al het papierwerk zat er ook nog gewoon bij. Het blijft vreemd, maar ik vindt het wel prima zo..

We hebben dus alle spulletjes binnen, nu nog wachten tot we morgen de hond op mogen halen. *\o/*

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 19:07

Kan een hergebruikte doos zijn misschien? Ken dat van zooplus niet maar wel van andere bedrijven... kan ook onderweg iets gebeurd zijn dat men het over heeft gepakt ;)

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 23:14

Wauw Lewis & Bentley zijn gaaf!

Hmm ik zou er niet zo veel achter zoeken als er aan de spullen niets mis lijkt te zijn. Inderdaad wat hier boven gezegd wordt, wellicht een hergebruikte doos oid.

Vandaag weer een foto update gehad, begint nu echt op te schieten! 5 weken alweer, volgend weekend gaan we kijken en dan alweer bijna ophalen!

Afbeelding

Afbeelding
Begint al een echt hondje te worden <3

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 23:22

Ogossie <3

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 10:42

Wat super schattig, Boemklatsch. Alles thuis al gereed voor de pup?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:29

Wat een knappe pups komen er weer voorbij.

Hier geen sneeuw. Wel ijskoud.
Zooplus heb ik nog nooit een opnieuw dichtgemaakte doos van gehad.
Als al je spullen erin zitten, zal het wel kloppen.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:39

Jaa mijn vriend zei ookal dat het waarschijnlijk een hergebruikte doos is geweest.
Bijna alles ligt klaar, alleen was mijn vriend nog de riem vergeten de bestellen :') Dus die hebben we gisteren snel nog maar even bij bol.com besteld en hopelijk komt die vandaag binnen.

De rest staat wel al klaar voor vanavond. Gigantisch kussen, ik hoop dat ze die ruimte ook echt gaat gebruiken allemaal
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:53

Boemklatsch, wat een moppie!

Bentley dus braaf geweest in de bus, mooi! Zo te zien vond hij dat hij dat dekentje wel weer als beloning verdient had. :))

Hier ook geen sneeuw, zelfs weinig vorst. Ditmaal is het voor andere delen van het land, wij hebben laatst al weken kou en sneeuw gehad. Wel staat er een koude wind.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 13:03

.
Laatst bijgewerkt door xXLiekeXx op 24-02-24 00:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 13:08

Ga je er wel mee trainen dan? Anders is werklijnen niet zo handig toch;)

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 13:12

Ravi is mooi! :D Al is mijn Ravi een reu en vind ik het dus meer een reuen naam maar voor een teef is het ook stoer!

Blijkbaar was mijn vriend vergeten dat hij de laatste keer dattie gevist had ook wat had gevangen. De honden hebben vanmorgen de emmer met rotte vis gevonden :x %)
Allemaal onder de douche dus voor Roek de eerste keer ze bleef redelijk braaf

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 14:01

.
Laatst bijgewerkt door xXLiekeXx op 24-02-24 00:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 14:21

ach bij Roek word ook vaak gedacht dat ze een reu is
zelfs mijn trainer dacht dat _O-

"Als Roek een teef was geweest ..."
ik: Roek is een teef
" >;) "

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 14:29

ik ken anders een teefje dat Ravi noemt...

leuk weer kleine pupjes, zo schattig. Over 2 weken worden er beagle pups geboren bij een vriendin en geloof al een week later een nest fauven bij een bevriende fokker. Dat betekent over7 weken puppy knuffelen en fotoshooten *\o/*

intussen afwachten wanneer Cita loops gaat worden en hoe verliefd Menzo gaat zijn. Gisteren was hij knetter (non stop huilen in de auto), omdat er een loopse teef op stal rondliep en op show heeft hij liggen jammeren op Cita'svriendinnetje

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 14:42

Meer nieuwe pups, leuk!
Bently is erg schattig met het dekentje.

Hier een pup druk met z'n eerste vis,een schol. Hij vind het maar ingewikkeld eten, hihi.Afbeelding

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 15:51

@Evelijn: Jep alles klaar! Moeten nog even de bench ophalen bij schoonouders maar die staat al klaar. Wil alleen nog even een fatsoenlijke riem en tuig, maar die halen we als de pup er is. Hebben al een goedkoop prul liggen voor de reis naar huis en de eerste plasjes, dierenwinkel is hier gelukkig om de hoek. :)

@xXLiekXx: Mooi kleurtje he! <3 Officieel hebben ze een zwarte neus en daardoor de eerste 2 jaar ook veel meer zwart door de vacht, wij hebben een oepsje met een bruine neus en dus zonder zwarte haren maar vind het zo leuk.. <3
Ik vind Ravi een erg leuke naam, hebben wij ook nog over gedacht. Wij zijn uberhaupt nog niet uit wat de naam gaat worden. :')

@Airborn: Haha je ziet aan ;m dat het kwartje nog niet helemaal gevallen is. Ondertussen de schol wel soldaat gemaakt? :))

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:23

Jep, hij heeft er een kwartiertje werk aan gehad, maar hij is op en hij heeft zich er prima mee vermaakt! Hij was helemaal gefocussed aan het werk. Leuk om te zien hoe hij uitvogeld hoe hij het aan moet pakken zoiets.

wat voor pup was Ravi ookalweer?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:26

Heb weer de hele tijd gewoon meegelezen, maar reageer nu even gewoon op de laatste pagina :)

Hier heeft het de hele dag wat gesneeuwd, maar het bleef niet liggen. Grond was ook niet echt bevroren..

Fijn dat alle spulletjes van zooplus gewoon in de doos zaten, _classic. Heb nog nooit wat bij hun besteld, dus ook geen ervaring hiermee.

Wauw, 5 weken al Boemklatsch! Spannend. Prachtig pupje trouwens, heel mooi kleurtje. <3 Heb je al een idee qua naam?

Leuk, een Mechelaar, xXLiekeXx. Hier op de hondenschool zie je ze vaak voor de pakwerk trainingen. Ravi vindt ik ook een erg mooie naam en past bij beide geslachten.

Oei, Roek en rotte vis _O- Vandaag vond onze andere Corgi Ophélia het ook heel leuk om lekker in vissendarmen te gaan rollen die naast de visvijver lagen.. bah.. Gelukkig was ze niet al te vies, enkel een vaag visgeurtje :+

Ah, heerlijk petitparis als je zo'n contacten hebt. Lekker puppies knuffelen. <3 Wil dan wel een foto van de schattigaards hé? :D

Heb nog niet geweten dat men ook schollen voert aan honden. Lijkt me idd een leuke bezigheid :j

--

Nog eens een updateje langs mijn kant.. :) Nog een weekje en dan gaan we Ginny ophalen! De ren staat al klaar, moet enkel nog wat aankleding krijgen. Aangezien haar oren te groot/te zwaar zijn heeft de fokker ze een handje moeten helpen door ze te plakken. Ziet er alleen echt nog niet uit nu _O- Zijn haast vleugels.. := Dus hopelijk staan ze eer dat we haar mogen ophalen.

Afbeelding
Afbeelding

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:34

Jackytje schreef:
Heb weer de hele tijd gewoon meegelezen, maar reageer nu even gewoon op de laatste pagina :)

Hier heeft het de hele dag wat gesneeuwd, maar het bleef niet liggen. Grond was ook niet echt bevroren..

Fijn dat alle spulletjes van zooplus gewoon in de doos zaten, _classic. Heb nog nooit wat bij hun besteld, dus ook geen ervaring hiermee.

Wauw, 5 weken al Boemklatsch! Spannend. Prachtig pupje trouwens, heel mooi kleurtje. <3 Heb je al een idee qua naam?

Leuk, een Mechelaar, xXLiekeXx. Hier op de hondenschool zie je ze vaak voor de pakwerk trainingen. Ravi vindt ik ook een erg mooie naam en past bij beide geslachten.

Oei, Roek en rotte vis _O- Vandaag vond onze andere Corgi Ophélia het ook heel leuk om lekker in vissendarmen te gaan rollen die naast de visvijver lagen.. bah.. Gelukkig was ze niet al te vies, enkel een vaag visgeurtje :+

Ah, heerlijk petitparis als je zo'n contacten hebt. Lekker puppies knuffelen. <3 Wil dan wel een foto van de schattigaards hé? :D

Heb nog niet geweten dat men ook schollen voert aan honden. Lijkt me idd een leuke bezigheid :j

--

Nog eens een updateje langs mijn kant.. :) Nog een weekje en dan gaan we Ginny ophalen! De ren staat al klaar, moet enkel nog wat aankleding krijgen. Aangezien haar oren te groot/te zwaar zijn heeft de fokker ze een handje moeten helpen door ze te plakken. Ziet er alleen echt nog niet uit nu _O- Zijn haast vleugels.. := Dus hopelijk staan ze eer dat we haar mogen ophalen.

[ [url=m/Y0Ob2q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Ixm8x.jpg]Afbeelding[/url] ]

oo geweldig die oortjes op de 1e foto <3

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:40

Ohhhhhhhh wat een leuke oortjes!!!! echt adorable!!!

En qua schol, nouja, de viskramen waar ik langs ben geweest hadden beide alleen schol. En ik wou hem een keer vis laten eten dus als dat de enige hele vis is die ze hebben dan die maar! En bleek best een goede want het was een hele uitdaging voor hem om te eten.

Het lijkt soms net of hij smelt zoveel huid heeft hij over, hihi
Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 20:52

Afbeelding
Afbeelding

Zo schattig op de foto, zo stout in huis. Heeft aan de muur lopen eten (die net opnieuw behangen is -O- ) , heeft de zak shag (goddank leeg!) van mijn moeder lopen verscheuren, en alles was van papier is, is onveilig ^) De eikel!