Heb weer de hele tijd gewoon meegelezen, maar reageer nu even gewoon op de laatste pagina

Hier heeft het de hele dag wat gesneeuwd, maar het bleef niet liggen. Grond was ook niet echt bevroren..
Fijn dat alle spulletjes van zooplus gewoon in de doos zaten, _classic. Heb nog nooit wat bij hun besteld, dus ook geen ervaring hiermee.
Wauw, 5 weken al Boemklatsch! Spannend. Prachtig pupje trouwens, heel mooi kleurtje.

Heb je al een idee qua naam?
Leuk, een Mechelaar, xXLiekeXx. Hier op de hondenschool zie je ze vaak voor de pakwerk trainingen. Ravi vindt ik ook een erg mooie naam en past bij beide geslachten.
Oei, Roek en rotte vis

Vandaag vond onze andere Corgi Ophélia het ook heel leuk om lekker in vissendarmen te gaan rollen die naast de visvijver lagen.. bah.. Gelukkig was ze niet al te vies, enkel een vaag visgeurtje

Ah, heerlijk petitparis als je zo'n contacten hebt. Lekker puppies knuffelen.

Wil dan wel een foto van de schattigaards hé?
Heb nog niet geweten dat men ook schollen voert aan honden. Lijkt me idd een leuke bezigheid

--
Nog eens een updateje langs mijn kant..

Nog een weekje en dan gaan we Ginny ophalen! De ren staat al klaar, moet enkel nog wat aankleding krijgen. Aangezien haar oren te groot/te zwaar zijn heeft de fokker ze een handje moeten helpen door ze te plakken. Ziet er alleen echt nog niet uit nu

Zijn haast vleugels..

Dus hopelijk staan ze eer dat we haar mogen ophalen.
[ [url=m/Y0Ob2q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Ixm8x.jpg]Afbeelding[/url] ]