Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Kippie is niet meer.... Is vannacht vredig in haar slaap overleden. Keek gisteravond nog en zag al een hele oppervlakkige ademhaling en ze lag scheef, dus heb haar nog even een aai gegeven (oogjes kekke mij nog even aan) en idd vanochtend was ze er al niet meer.
Ik vind het jammer, maar ben opgelucht dat de natuur zelf z'n gang is gegaan. Wij hebben ons best gedaan.
vuurneon schreef:Kippie is niet meer.... Is vannacht vredig in haar slaap overleden. Keek gisteravond nog en zag al een hele oppervlakkige ademhaling en ze lag scheef, dus heb haar nog even een aai gegeven (oogjes kekke mij nog even aan) en idd vanochtend was ze er al niet meer.
Ik vind het jammer, maar ben opgelucht dat de natuur zelf z'n gang is gegaan. Wij hebben ons best gedaan.
anneliesdj schreef:Dus als er al een ei ligt gaat ze er een bij leggen? En een nep ei? Ik heb hier ook een stenen ei liggen namelijk.
Heeft het zin om haar te verplaatsen als ik denk dat ze bezig is met leggen, of geeft dat juist stress?
hielkebro schreef:ik zie hun er ook wel in leggen, en natuurlijk de melkbus gekanteld (vergeten er bij te zetten), melkbus vind ik ook nog mooi staan als decoratie !
Amaris schreef:ze maken allemaal tot op zekere hoogte "herrie" is mijn beleving.
Het 'ik ga een ei leggen' en 'ik heb een ei gelegd!' gekakel hoort er toch een beetje bij. Maar nouja, dat is een paar minuten per dag en dat hebben de buren maar te pikken.