Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Hopelijk kan ik snel over mijn eigen gerbils mee praten. Albion schreef:yellowtje8 schreef:Ik heb hem ook niet aan zijn staart opgepakt, zou ik nooit doen.Ik denk dat zijn staart tussen het radje ofzo is gekomen want daar lag zijn stukje staart. Maar dat is op zich ook wel raar want het is zo'n houten radje. Ik dacht dus ook al wel dat het misschien wel wat gevolgen voor zn balans kan hebben.
Super sneu voor hem.
Wel een schatje zeg, op die laatste foto!
Nee ik bedoelde ook absoluut niet dat je dat gedaan zou hebben, sorry als dat zo over kwammaar dat had ik ergens gelezen "je mag hem nooit bij de staart oppakken want...."
Maar hij komt er vast weer bovenop![]()
Off-topic: ik had vroeger een konijn die een stukje poot verloren was, waarschijnlijk klem gezeten al bij de fokker en bij ons is het stukje er pas af gevallen (was de tweede dag dat we haar hadden) dus wij waren hartstikke ongerust of het konijn het wel ging redden etc.. Beestje heeft nergens van op gekeken (wel door de da laten checken natuurlijk) en heeft nog 9 jaar lang en gelukkig geleefd samen met d'r buddy![]()
Lang verhaal kort: denk dat dieren veel meer aankunnen dan dat wij mensen soms denken
Gelukkig heeft hij zo te zien nergens last van! stalmilagro schreef:uh plutolover waarom mag je geen pups van mij dan?
heb je liever van een fokker die 5 nesten in de maand heeft waar de pups nooit echt tam worden dan van een hobbyfokker die ze elke dag in de hand heeft?
stalmilagro schreef:oh het kwam anders over sorry, maar je weet dat ze meteen tijdens de bevalling weer gedekt worden he? dus verwacht over 4 weken nog 2 nestjes .. laatste van de lilac en dus 2e van de zwarte .. paps gaat over 3 weken met zijn zoontje verhuizen
Schrok er wel van.. Pip zit op 85, die is ook lekker vlot gelukkig. Maar hoe ga ik Woezel op rantsoen houden zonder Pip te benadelen.. Pip is degene die steeds in het rad rent, Woezel probeert het wel maar dat wil niet zo soepel. En met bijvoorbeeld een bal los door de kamer maak ik hem niet blij mee denk ik, hij is nog steeds heel schrikkerig. Komt wel naar je toe maar blijft doodstil op je hand zitten en grijpt zich dan helemaal vast. Beetje bangig dus.