Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vooral vanuit praktisch opzicht ivm met een heel kleine keuken en tafelmodel koelkast... Ga jij eerst beginnen met vers in combinatie met brok, of gelijk over denk je?

Oeh spannend! Lijkt me een moeilijk zo'n opleiding tot hulphond. meisie94 schreef:Wat een knapperd!Oeh spannend! Lijkt me een moeilijk zo'n opleiding tot hulphond.
Wat moet ik me voorstellen bij praktijkspeuren?
baal daardoor ook enorm dat de puppycursus niet doorgaat 
Of een ander slap excuus)
ondertussen met wat oefeningen begonnen met het passeren / tegen komen van honden wat super goed ging. Ik was even niet snel genoeg met snoepjes uit mn zak vissen, dus toen schoot ze naar een andere hond en daagde uit tot spelen haha. Maar, braaf aangelijnd en ik schrok dus zowel stem als de rem van de flexi gebruikt(normaal gebruik ik die alleen om kort te houden als t moet) dus mn arm en pols hebben een tik gehad. En chick bleef net zo blij

fannetje schreef:Fijn Kiwi, misschien dat ze alleen zich wat makkelijker open stelt, omdat ze zich niet met haar roedel hoeft te bemoeien? Maar sowieso fijn dat ze iig geen trauma heeft over gehouden aan de laatste keer.
CC, kun je ook herleiden waar dat vandaan komt? Sneu voor hem, hopelijk wel goed geslapen beiden.

dat heeft ze mooi gebrouwen