Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Nou ik hoorde het al dat ze dat bij de Aldi hebben maar ik kan het nergens vindenIk ga nog even goed zoeken. Kan die slalom mooi als cavaletti gebruiken.
Dierenfan, ja zoiets zou inderdaad handig zijn alleen wij hebben helemaal geen dingen als een bezemDenk dat we dan met tien bezems kopen duurder uit zijn
![]()
Lotte, ja nu je het zegt! Ze hebben bij mijn hondenschool een prachtige hindernisbaanDaar ga ik vragen mee te oefenen.
KarmaChansy schreef:Die arme hond die roze is gemaakt
KimD schreef:KarmaChansy schreef:Die arme hond die roze is gemaakt
Heeft de hond geen last van. Alles op natuurlijke basis. Zij en haar vriendin verven al die honden, haar vriendin heeft poedels in alle kleuren van de regenboog.
Je herkent ze zo op wedstrijd, en ze zijn echt geweldige mensen! Ze hebben ook een goud gewrapte camper.
xDenies schreef:Heb zojuist een afspraak gemaakt voor het titeren van beide honden. Eind maart gaat het gebeuren. We wachten dan ter plaatse op de uitslag.
Best pittig hoor, 100 euro
KarmaChansy schreef:KimD schreef:
Heeft de hond geen last van. Alles op natuurlijke basis. Zij en haar vriendin verven al die honden, haar vriendin heeft poedels in alle kleuren van de regenboog.
Je herkent ze zo op wedstrijd, en ze zijn echt geweldige mensen! Ze hebben ook een goud gewrapte camper.
Ohh haha die hebben vast een open karakter of nietgoud gewrapte camper is wel stoer
Dit bedoel ik goed trouwens!
KimD schreef:Hier in de omgeving is tussen de €55,- & €85,- normaal voor VacciCheck dierenartsen, en die wilde ik absoluut hebben.
Uiteindelijk een gevonden waar we voor €40,- euro terecht konden, we zijn toen met 17 honden gegaan en kregen nog 20% extra korting.
Edit: Spotted friend is mijn favoriet, ik ben niet van het wit.
KimD schreef:Hier in de omgeving is tussen de €55,- & €85,- normaal voor VacciCheck dierenartsen, en die wilde ik absoluut hebben.
Uiteindelijk een gevonden waar we voor €40,- euro terecht konden, we zijn toen met 17 honden gegaan en kregen nog 20% extra korting.
Edit: Spotted friend is mijn favoriet, ik ben niet van het wit.
Zoe_97 schreef:Ik ga enkel de rabies titertest doen omdat mijn honden binnenkort naar de UK moeten en na de brexit wordt dit verplicht. Helaas meot die test via een specifiek labo waar je een officieel certificaat krijgt en was het iets van 90 euro per hond.