Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:Whahaha een kruik. Wat zijn honden toch ook verschillend. Hier is kenzo enkel rustig en uren in slaap als hij kan kiezen tussen kussen of kale plaat vd bench. Hij gaat altijd op het metaal slapen en wordt op zijn knuffel en kleed wakker hahaha. Hij heeft erg dikke vacht en wil niet warm liggen
Neonlight schreef:Leuk Classic, ik ben ook benieuwd wat voor hond je krijgt!
Petitparis, goede resultaten dus op de show. En mooi om nu zeker te weten dat Cita de juiste hond uit het nest voor je was.
De kou begint weer, bijna alle pups kunnen dus weer aan de slag met fleecedekens afjatten of lekker warm om schoot liggen.
IngeN86 schreef:Bij Ivy heb ik ook nog weleens dr zussen terug gezien. Die zijn totaal anders qua karakter, maar zal ook wel aan de opvoeding liggen. Veel voorzichtiger en niet sociaal met andere honden en terughoudend naar mensen. Terwijl Ivy alles en iedereen leuk vind. Maar ja ik ben ook niet zo moeilijk;) Sleep ze overal mee naar toe. En qua bouw was ze ook zeker de mooiste, maar daar hebben we dr ook op uitgezocht;p
Van Lewis zie ik een broertje terug op shows in Duitsland, maar op de foto´s ziet die er niet geweldig uit. Was volgens mij ook de lelijkste van het nest![]()
Lewis was in Eindhoven BOB;)
Met zn handler, die kon hem zo even leren kennen..neemt hem mee naar Lux. In NL en Duitsland doe ik het verder zelf.
9 maanden en 2 dagen oud hier
[ Afbeelding ]
Niet echt een pup meer he haha.
Met zn partner in crime.
[ Afbeelding ]