Ben benieuwd hoe je het maakt met aquascapen.
Ik zag gister weer jonge zwaarddragertjes zwemmen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

iets te gezond want ze groeien als kool
je geeft ze mest erbij, maar ze staan niet in speciale kas
kan ik met geluk zaterdag al beginnen met het ''aquascapen''
, heb de aquariums besteld bij onlineaquariumspullen na wat zoek werk ben ik er achter gekomen dat ze gewoon betrouwbaar zijn ( nog contact gehad met de eigenaar van de site ) allemaal erg vriendelijk en ongelofelijk snelle reacties . ik heb gekozen voor de optie afterpay zodat ik zeker weet dat alles er ook echt is
mocht alles goed gaan dan dan beveel ik de site zeker weten aan

geen paniek volgens mij zijn ze homo
? Lieszje schreef:Ik heb ook een keer een plakat mannetje gekocht als vrouw.
Bij mij ging het niet goed want had nog een mannetje zitten.
Over betta's gesproken, mijn drie dames zijn net opgehaald.
Ze zouden eigenlijk naar iemand anders gaan maar die liet niks meer horen.
Ik vind het wel jammer dat ze weg zijn, maar ben blij dat ze nu weer groter komen te zitten.
Wel fijn als het goed gaat ! Heb je 2 vrij makkelijke mannen
Mioux schreef:zijn inderdaad 2 mannen aidennWel fijn als het goed gaat ! Heb je 2 vrij makkelijke mannen
achja heeft wel wat die homo bettas
Konden en kunnen tot heden ook met alles samen, scheelt me hoop gedoe. Zelfs de dames zitten bij elkaar van de kweek, en geen enkele beschadigd
Moet zeggen ik haal betta overal vandaag voor kweek, en heb nog nooit moeilijke jongen gehad. Overal waar ze verkocht zijn ook geen klachten , meeste zitten ook gewoon bij guppen... maar 2 mannen zelf nemen en proberen zou ik zelf niet aanraden
Spruit schreef:Is het karakter erfelijk bij betta's? Ik bedoel, bij bijvoorbeeld het konijnenras Rex is de kleur Castor een karaktervolle (vervelende) kleurslag, terwijl je Wit gewoon kunt aaien zonder dat er naar je gedreigd/gebeten wordt.