Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dany94 schreef:Net een topic aangemaakt, zie ik dat dit topic bestaat. Wellicht kunnen jullie mij helpen!
Ik heb een border collie van nu 8 maanden, meet Rex:
[ [url=m/DKAZV6.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn super gek met hem, hij doet het ook super, gaaf hoe hard ze voor je willen werken.
Nu loop ik tegen 1 probleem op, waarmee belonen jullie tijdens trainen? Rex is helemaal niet op voer. In huis wil hij nog wel zijn best doen voor een stukje zalm, maar buiten huis waar meer prikkels zijn helaas niet meer. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Ze kunnen me op cursus hier helaas niet mee helpen.
Sanned schreef:Leuke foto's Zoe!
Met mijn hond gaat het niet zo goedZe is nu ruim een week erg chagrijnig naar andere honden. Dat herken ik niet van haar. Ze snauwt als ze in haar buurt komen en heeft nu ook een paar keer uitgevallen aan de riem. Daarnaast is ze schrikkerig. Ook heeft ze veel last van haar artrose. En ze stinkt heel erg... Echt een nare zure lucht. We gaan maandag naar de dierenarts maar ik maak me wel een beetje zorgen. Ik ben bang dat ze pijn heeft, ondanks de pijnstillers die ze al dagelijks krijgt.
Sanned schreef:Bedoel je van flexadin over op die frama? Bedankt voor de tip, ik ga er eens naar kijken! Hoewel de flexadin wetenschappelijk bewezen is en dus zou moeten werken, merk ik niet veel verschil. Ik ben bereid een hoop te proberen om m'n blije hond weer terug te krijgen.
Van de week wilde ze voor het eerst niet wandelen. Ze wilde wel naar buiten, maar zodra ze geplast had wilde ze echt weer naar huis...
Kuggur schreef:Mooi dat je dat allemaal voor die hond over hebt.
Maar ik moet zeggen, ik zou me in jouw plaats belazerd voelen als een week na adoptie zo'n ernstige heupartrose aan het licht komt. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat niet bekend was bij het asiel.
Kuggur schreef:Mooi dat je dat allemaal voor die hond over hebt.
Maar ik moet zeggen, ik zou me in jouw plaats belazerd voelen als een week na adoptie zo'n ernstige heupartrose aan het licht komt. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat niet bekend was bij het asiel.