Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky91 schreef:Dat weet ik inderdaad, heb ik gezien op haar websiteIk heb verder geen interesse in frisbee, vind het gewoon niet zo leuk haha en ik heb niet zulke hele toffe knieen, dus heel de tijd bukken springen op staan door je knieen is niet zo'n heul goed idee
![]()
Vind het wel grappig om te zien.
Ik ben meer van de agility en flyball, vooral flyball vind ik echt fantastisch.
Zamora schreef:Dat lijkt mij ook zo leuk om te doenalleen niet meer met mijn oudje haha.
Erg jammer van je vereniging! Is er niks aan te doen om het te behouden?
@Nicky91 Ga je morgen bij een fokker kijken? En een fokker in Duitsland?
Altijd fijn die loopsheid ja.
Mossel schreef:Snap ik, maar je deed het blijken alsof ze enkel frisbee trainingen geeft haha.
Ik wilde ook altijd graag iets van agilitiy of flyball doen, maar agilitiy gaat niet meer aangezien ik vorig jaar Mn enkel heb gebroken en al lang weer blij ben dat ik enigszins normaal kan lopen, en flyball wil ik niet ivm het gebruik van tennisballen en daarmee slijtage van de tanden
Fotsy schreef:Doen ze dat ook vaak met aussie’s flyball want de hond op de foto is een ander ras. Zijn ze daar goed in? Mijne wilt nog niet naar de frisbee kijken, laat staan er achteraan gaanapporteren doet ze 1 max 2 keer en dan kan je er zelf omlopen.
clever girl.
En tuurlijk kan een hond veranderen in andere omgeving maar als je mensen laat kiezen dan willen ze enkel een blue merle met blauwe ogen zonder naar de hond zelf te kijken en dan valt deze wel eens tegen. Allez gelukkig zijn ze niet allemaal zo maar ik zou als fokker ook wel zo werken, je wil ook alleen maar goed voor je honden en geld is ondergeschikt. Ons fokster doet het al twintig jaar zo en heeft nog ellelange wachtlijsten.