Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Nee maar ik fok dan ook en dat is niet zo handig met gecastreerde kattenDegenen met raskatten: hebben jullie ook een contract getekend dat ze voor xxx maanden gecastreerd/gesteriliseerd moeten worden?
Celaena moet voor 7 maanden geholpen worden. Ze is nu bijna vijf maanden.
Annash schreef:Degenen met raskatten: hebben jullie ook een contract getekend dat ze voor xxx maanden gecastreerd/gesteriliseerd moeten worden?
Tamara_089 schreef:Dat is inderdaad helemaal idioot meer gaan vragen terwijl het hetzelfde poesje isAnnash schreef:Degenen met raskatten: hebben jullie ook een contract getekend dat ze voor xxx maanden gecastreerd/gesteriliseerd moeten worden?
Heb het inderdaad vaak gelezen....
Vind het zelf een beetje onzin. Voor mijn gevoel is het pure geldkwestie. Jij koopt een katje a €400 en dat moet je laten helpen maar wil je ermee een nestje fokken betaal je voor t zelfde katje ineens €700. Das toch te gek voor woorden...!!!!! Maar das mijn mening. Vraag het bij mijn kittens wel of ze geholpen worden of niet maar dat is gewoon nieuwsgierigheid uiteindelijk is het voor de nieuwe eigenaren wat ze ermee willen doen. Als hij/zij maar een top huisje krijgt
lor1_1984 schreef:Mowgli was al gesteriliseerd en is gezondheidstechnisch zo gammel dat ik haar überhaupt niet in de fok wilde hebben.
Daarbij ben ik zelf niet zo van het fokken met papierloze katten aangezien de asielen zo'n beetje overvol zitten.
Enige uitzondering vind ik voor rasverbetering en wanneer er uitgebreid getest en gemonitord wordt.
Annash schreef:Degenen met raskatten: hebben jullie ook een contract getekend dat ze voor xxx maanden gecastreerd/gesteriliseerd moeten worden?