Dankje! Komt vast wel goed, de rassen ken ik uit m'n hoofd en kleuren heb ik gewoon allemaal aan een beestje thuis gelinkt
Alleen zit er ook 'wildkleur Agouti' bij en die kan ik helemaal niet vinden als een officiële kleur.. Houd maar gewoon de kleur van wilde konijnen/hazen/ratten aan, dan zal het wel goed zijn
rex heeft krullen op de buik en krullende haartjes aan de neus. US-teddy mag dit op latere leeftijd absoluut niet hebben! Ook voelen de haren helemaal anders aan, een Rex heeft veel stugger haar.
Oh Jamie is een mooi diertje! Ik vind teddy's toch stiekem wel erg leuk hoor!
_Clocloken_
Geplaatst: 06-02-15 14:37
Dankje
Ik ben vandaag nog eens gaan proberen voor mijn theorie om met de wagen te rijden. wordt deze zomer 20 dus vond het wel eens tijd dat ik het nog een keer ging proberen En ja hoor, ik ben geslaagd had 48 op 50!
Gefeliciteerd! Ik heb in een benzine auto gelest en afgereden. Dat was nog een leuk ding ook, een Golf VR6. Zodra je je rijbewijs hebt ga je eigenlijk pas écht leren rijden.
Volgens mij horen er deurtjes voor. Ik zou het anders ook niet aandurven want mijn rode gespuis springt overal of en af en die hoogte zou niet best zijn.