Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essiesilly schreef:Omdat elk schapenras z'n eigen karakter heefteen dikke vette texelaar kan niet makkelijk lopen (die galopperen ipv draven) en raken snel in paniek. Bijv Drentse heideschapen zijn veel gemoedelijker van karakter en zijn zo gehete loopschapen (gefokt om lange afstanden te lopen in tegenstelling tot de dikke mest schapen)
essiesilly schreef:nu zit ik jou dit uit te leggen maar snap eigenlijk niet waaromik neem aan dat je toch wel de verschillen snapt waarom je met het ene ras beter kan werken dan het andere?..
essiesilly schreef:Machie die skudde ken ik niet zo goed zijn die ong net zo groot als quessanten?
Jakary schreef:Ja, ik zou graag hebben dat ze zelfstandiger de weave doet, maar ik weet niet goed hoe dit te bereiken.
Ze heeft inderdaad heel veel bevestiging en steun nodig, als ik niet exact naast haar blijf in de weave, komt ze er ook uit. Ik had gehoopt dat het zou beteren na een tijd en dat ze zelfzekerder zou worden.
Maar er zit niet zo heel veel verbetering in.
Ze kijkt trouwens omhoog, maar ook naar mij, dus beide eigenlijk.
essiesilly schreef:Machie die skudde ken ik niet zo goed zijn die ong net zo groot als quessanten?