Pfff wat een drama met zoveel mensen inderdaad. Ik zoek bewust die plekken nu ook niet op, zeker niet met onze minipup, iedereen vind hem schattig en wil aaien..
Wat asociaal dat ze je hond gewoon bij de halsband pakken, ik had ze toch echt wat gedaan.. Stroombanden vind ik ook verschrikkelijk zeker met zo'n toepassing als je aangeeft terwijl hij gewoon braaf wil spelen.. wtf..
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij trouwens
Wij hebben vandaag rustig aan gedaan, mijn vriendin is gekomen met haar bejaarde BC ( 11 jaar). Zijn we naar een omheinde plek gegaan hebben ze lekker even met elkaar kunnen spelen. Even kort met balletje, maar Woody had er geen aandacht voor Kayne is veel leuker hahaha.
Op gegeven moment kwam er nog een meisje aan met een spaanse herderkruising. Die was heel onzeker maar ging met beide uiteindelijk wel goed.. Alleen toen wij weggingen ging het mis..
Hij was nogal snel, voor het hek dicht was was hij weg. En luisteren gaat nog niet zo goed.. Oeps... dat werd ineens een hond vangen.
------
Het binnenplassen met Woody is zo goed als over, als hij naar buiten moet gaat hij netjes voor het traphekje staan. en als je hem openmaakt spurt ie naar buiten om te plassen/poepen. Dus ben erg trots!
We hebben de bench eens verplaatst, hij gaat er nu namelijk niet zelf in.. Hij staat nu bij de bank, kijken of hij er dan wel ''zelf'' ook in wil gaan om te rusten. Hij ligt namelijk wel graag bij ons op de mat. Alleen die uitknop is er nog steeds niet.
We hebben van de week voor het eerst een langere wandeling gemaakt omdat ik het idee heb dat hij nog wel wat prikkels heeft.. Hij loopt goed mee, maar daarna is het ook echt slapen. Ik zou eigenlijk vaker met hem willen lopen maar heb het idee dat dat teveel word voor hem, zeker als er meer prikkels zijn overdag ( Nu gaan we 's ochtends vroeg en 's avonds laat).
Soms laat ik hem rond 6u uit dan zijn er nog wat mensen buiten en meer auto's, fietsers en brommers en dan is het drama.. Binnenkort eens even goed op de focus gaan werken. Als er weinig te doen is is de focus + luisteren goed, maar zodra er meer gebeurt is het ook helemaal weg en een drama om te lopen met hem.