Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 13:12

cinniz123 schreef:
Nou hier ook echt geen last van haren hoor _O-

Dat is vals spelen! _O-

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 13:24

Skippy01 schreef:
cinniz123 schreef:
Nou hier ook echt geen last van haren hoor _O-

Dat is vals spelen! _O-

:') :')

punjab

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 13:40

Haha cinniz123 is de winnaar.

Van gefeliciteerd met de puppy's. Spannende tijd nu.

KimD sterkte met het verdrietig nieuws.

Hier merk ik dat Senna een dikke kop ga krijgen. :+ der oren stonden altijd rechtop der hoofd. Maar gaan steeds meer naar de zijkant.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 14:03

:D

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 15:42

Oké Cinniz, jij wint _O-

Ik heb eens in de 8 weken wel genoeg om een trui te breien :Y)

Afbeelding

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 16:38

Hier ook haren in overvloed, onze droger was stuk gegaan tijdje geleden maar wat een haar allemaal rond zwerft in huis. overal vond ik weer haar terug. Dus nu alles door de droger geweest, kwam wel kilo haar uit maar alles is weer schoon!

KimD wat verschrikkelijk.....

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 18:26

Wij hebben niet echt last van haren behalve in de slaapkamer. Daar stofzuigen we elke dag maar das een kleine ruimte waar de honden veel zijn dus op zich logisch. Dexter verhaart weinig, ook niet als je hem kamt. Dundy verhaart meer maar weinig last van. Als je daar zo'n zweetmes met kartels overheen haalt vliegt het wel in het rond dus dat doen we wekelijks. Maar verder ligt er weinig in huis.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 18:28

Mn katten verharen momenteel wel vreselijk.. -O-

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 18:53

Hier 2x per jaar heel veel haar maar verder valt het reuze mee vind ik dan :Y)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 19:21

Hier valt het ook wel mee maar ik heb een robotstofzuiger dus dat scheelt al een hele hoop. Mijn katten verharen wel redelijk maar vind het ook nog wel meevallen.

Ik ben lichtelijk wanhopig, vanochtend heeft Mulan 4 keer in huis geplast en nu net weer 3 keer in een uur (in de middag zijn we wezen wandelen aan het meer en heeft ze even in de bench gezeten ivm boodschappen doen etc). Morgen maar even de DA bellen en ik gok dat ik wat urine kan gaan langsbrengen. Hopelijk is het makkelijk te verhelpen...

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 19:46

Is ze geholpen?

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 20:02

Ja een maand of 3,5/4 geleden

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 20:07

Oh dan zou ik ook gokken op een blaasontsteking. Teefjes die loops moeten worden kunnen ook ineens onzindelijk worden :P

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 20:09

Blaasontsteking zou ook mijn gok zijn als ik kijk naar de symptomen, aangezien het zo abrupt is en wel heel vaak gebeurt op korte tijd. Urine opvangen is dan idd een goed plan morgenvroeg! Ik hoop dat je snel meer weet, wat rot :(

Hier valt het Nog mee met het verharen, maar beide zitten dan ook nog niet helemaal in hun vacht. Ik stofzuig elke dag maar ook zonder het vele verhalen is het hier na een half uur weer vies haha.

De castratie afspraak van Sansa toch maar afgezegd overigens, voor de geïnteresseerden hihi. De krolsheid zette niet door en na 2 dagen was ze weer als normaal. Dus we wachten nu even af wanneer en hoe erg het terugkomt en kijken dan voor een nieuwe afspraak. Kan ze nog hopelijk nog even wat door groeien voor ze geholpen wordt, aangezien ik liever nog iets langer had gewacht maar geen andere optie zag ivm krols worden - het is bij Maine Coons nog wel een dingetje namelijk als ze jong geholpen worden. Dus even afwachten nu maar weer haha.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 20:12

KimD schreef:
Dana waaide zondag om tijdens het poepen, ik geloof niet dat ik haar ooit zo intens beledigd heb gezien. :=

oh god haha. Dat moet me toch een gezicht zijn geweest :') :=
Arma Dana hihi.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 08:05

Hier van de hond geen haren en ook heel weinig zand in huis, ik denk omdat ik hem altijd kort in de vacht houd.
De katten echter... 2 Brit kruisingen en daar vliegen jaarrond de plukken vanaf.
Hoop dat Mulan snel herstelt!

En sterkte Kim :( Het verhaal van Dana is dan wel weer erg grappig.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 11:24

Thanks!

Gister na mijn berichtje is de harde wind gaan liggen en raad eens... Niet meer in huis geplast! Dus wil het deze ochtend nog even aankijken maar tot nu toe gaat het goed, dus ik vermoed dat het toch door de wind kwam in combinatie met wat overprikkeld zijn, we hebben misschien wat teveel gedaan afgelopen dagen. Hopelijk blijft het zo :D

Fijn dat je het toch hebt kunnen uitstellen CB! Altijd fijn als het wat later kan. Hopelijk wacht ze nog even met weer krols worden!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-20 11:27

Afbeelding

Samen met chicka bestellingen inpakken

Super Norway!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 11:29

En Chicka baalt niet dat dat naar ándere hondjes gaat? ;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-20 13:44

Vast wel _O-
Maar ze krijgt tijdens t inpakken genoeg _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 14:09

NorwayFjord
O, dat is fijn om te lezen zeg dat het niet meer is gebeurd. Zou zeker kunnen zijn dat het komt door overprikkeling icm wind of iets anders waar ze onzekerder van worden. Hoop voor jullie dat het zo blijft idd. En idd wel blij dat we nog even kunnen wachten met Sansa. Is nog maar even de vraag nu hoelang het duurt voor de krolsheid echt gaat doorzetten enz. Maar dan hebben we hopelijk toch in ieder geval alweer wat weekjes erbij gesprokkeld.

kiwi
Gezellig, zo’n hulpje hihi! Aan de producten te zien is dat een bestelling die richting Zuid-Limburg komt? haha. Zag de mail in ieder geval al binnen komen ook. Arya kijkt er alweer naar uit xD Vind het zo top ook dat jullie zo onwijs snel leveren zeg, petje af! Ik ben erg benieuwd naar die 'donut' wat we mee besteld hebben en hoelang ze daarmee gaat doen.

Vanmorgen rondje Schinveldse Bossen gedaan waar ze al druk bezig waren met het zagen van omgevallen bomen. Nu tegen de volgende wandeling opkijken met dat vieze weer haha. En bericht gehad gister van de instructrice dat a.s. maandag de cursus weer verdergaat op dezelfde locatie, dus ben eens benieuwd. Ook benieuwd wat het weer nu echt gaat doen komend weekend want dan is de kans wel weer aanwezig dat met slecht weer de honden weer afgeleid gaan zijn met de les. Hoop het niet, wil geen herhaling van de vorige keer haha.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-20 14:18

Haha heeel toevallig wel hahaha hij staat al bij postNL :D

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 15:33

Norwayford zou misschien best kunnen met de wind. Hier vond ik het raar dat Senna 2x had binnen gepoept. Ze was wat zenuwachtig met de wind.

Chicka kijk of je het allemaal goed doet.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 15:44

Chicka is een handig hulpje kiwiwitje!

Ik ben net terug van een wandeling en had niet een, maar twee honden bij me. Allebei pubers, dus succes verzekerd _O- Het eindresultaat was dat Jip zijn lijn doorgebeten had, mormel. Normaal loop ik niet met de flexilijn, die gebruikt mijn moeder meestal. Maar voor nu was het even makkelijk aangezien deze twee niet zomaar los konden samen. Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan die flexi lijn :Y)

Heb toch wel respect voor die uitlaatservice mensen, die hebben er vaak een stuk of 5/6 mee :')
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 16:48

Ieuwww dat konijnen oor valt wel in de smaak hoor.
Had moed verzameld brrr
Elf vind zn pensstaaf ook lekker met zn 4 kiezen :') parel moet ik weer even voor bestellen die is wat kieskeuriger en wil het liefst schol of haring staven.
Nu had ze een vleesstrip maar daar keek ze toch wel eerst bedenkelijk naar :+
Dus binnenkort maar weer even bestellen denk ik.

Afbeelding

Afbeelding