1jaar

10 jaar afgelopen maand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Schapendrijven is maar eens per week en daar moeten we elke keer de auto voor lenen. Daarbij is het ook vrij duur. Zeker met de bezinekosten van elke keer 45 min enkele reis.
Ik denk dat Dexters coördinatie komt door zijn kapotte poot toen. Hij heeft van 4-7 maanden niet mogen rennen en springen. Wat imo de leeftijd is waarin pups hun lijf leren kennen. En wij hebben Dexter daar enorm voor moeten behoeden. Ik denk sowieso dat behendigheid een betere keuze is dan frisbee voor nu. Gaat me toch wat gecontroleerde dan de frisbees vangen. Daar maakt Dundy soms nog sprongen bij waarbij ik liever wegkijkMeneer heeft een beetje last van hoogmoed dus springt graag wanneer de frisbee nog ruim te hoog is
Kaus schreef:Ik was een beetje bang voor de opmerkingen 'er is iets mis met je hond, hij heeft sowieso pijn. Alles op de röntgenfoto en alles bij meerdere DA's en seconde opinions 'Gezien dat vaak bij paardentopics gebeurd.
Cavaletti moet ik nog steeds Kopen! Ik kan het alleen nergens een beetje betaalbaar vinden. Vind namelijk 50€ voor 5 stokjes vrij veel... Binnenkort even bij de bouwmarkt kijken voor PVC buizen en verhogingen van wat dan ook.
Aquatraining is me destijds met zijn poot afgeraden. Ondertussen is hij daar natuurlijk 100% van genezen dus dat zou een optie kunnen zijn. Richt je dan echt op zwemmen of op lopen door water?