Deze vond ik wel heel goed in dit topic passen: [ [url=m/rDLYH0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe is het nu met Arya? Zie je al verbetering?
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 23:31
Nee helaas niet.. gaat volgensmij iets slechter zelfs..
Daarnaast is ook vorige week mn relatie na bijna 4 jaar ineens abrupt beëindigd met mn vriend. Dus even alleen maar tegenslagen hier en zie het even niet meer zitten allemaal. Ik weet dat het tijd nodig heeft maar her is zo moeilijk.. jullie kennen het vast wel.
2018 is echt een ..... jaar geweest voor mij. 70% tegenslagen, meer downs dan ups, veel verloren wat mij dierbaar was.. verschrikkelijk.
Hopelijk staat in 2019 het geluk aan mijn kant en kan ik o.a dit topic weer veranderen in een gezellig en positief topic voor jullie
Volgens mij woon je niet heel ver bij mij vandaan.. Als je eens zin hebt in een buitenritje, of wil meeten om je gedachten te verzetten, dan ben je welkom..
He bah, wat een opeenstapeling van oliebol zeg... Ik kan alleen maar heel hard duimen dat 2019 je heel veel moois gaat brengen, en ik hoop heel erg dat Arya plots toch een stap de goede richting in gaat. Voor nu heel veel sterkte meid
Prachtige vogel, die Arya! Hopelijk komt ze er helemaal bovenop! Fijn dat je voor je mooie Grim een fijn plekje hebt gevonden. Super dat het diertje nu een soortgenootje heeft.
Veel sterkte!
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-18 22:18
Even wat leuke foto's van 2 weken terug.
Voor de eerste keer een ''echte blackfotoshoot'' gedaan. Dit was gericht op ''huisdieren '' tijdens de opening van een nieuwe dierenwinkel hier in de buurt. Kom ik binnenlopen met mn vogels Foto's zijn uiteraard gemaakt zonder flits ivm hun gevoelige ogen, er waren enkel studiolampen gericht op de plek waar de foto's plaatsvonden voor extra belichting