Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boemklatsch schreef:Ik zou ook niet op zo'n manier zo lang op een wachtlijst willen en kunnen staan. Stonden nu vanaf september op de lijst en hebben nu dan een pup, werd hier al onrustig van...
Neonlight schreef:Melissa, je deken al terug gekregen? Hij kleurt wel heel mooi bij Bentley.
Boemklatsch, jammer van dat pupje, maar jullie hebben wel een leukerd!
Dierenfan, mooie roedel heb je zo!
Zoë, enig idee hoever het rijden vanaf een snelweg is? Ik heb een hekel aan Antwerpen vanwege het verkeer.![]()
Die wachtlijsten zijn echt frustrerend zeg! Gelukkig hadden wij daar geen last van.
Pff, vandaag heeft Kiko een bitch-fight gehad. Was in de bossen aan het wandelen, kom ik een kruising Golden Retriever teefje tegen. Was ook een onderdaning hondje, net als Kiko, zag je aan het benaderen. Ze spelen lekker, en ineens bam, beginnen ze te vechten.Geen idee wie er begon en hoe het ontstond, we waren overrompeld. Kiko zat wel bovenop de hond toen het ineens begon. Heb haar er vanaf getrokken, ze ontsnapte en vloog er weer op af. Snap er niets van, normaal is ze zo goed met andere honden. Zou wellicht een nasleep van de loopsheid kunnen zijn?
Heb haar daarna weer helemaal kalm laten worden zodat ze rustig aan mijn voeten lag, met de andere hond er dicht bij in de buurt. Helaas was de eigenaresse van de andere hond te bang om haar hond dicht bij Kiko te laten.
Van schreef:Ik zou dat ook niet kunnen zo'n algemene wachtlijst, ben je eindelijk aan de beurt is de combinatie niet wat je zoekt of j hebt geen goed gevoel bij de fokker en kun je weer wachten en hopen dat het de volgende keer wel oke is...
Ik heb 3 jaar gewacht op Roek maar ik wist precies waar ik op wachtte en zou dat zo weer doen voor de juiste combinatie