Ja bijna zeker. Mocht ik hem weer zien maak ik even een foto! Mijn pomp deed het bijna niet meer. Wilde al een andere kopen tot ik zag dat ik ook een "cardridgde" kon kopen. Ding doet het weer super. Tot nu toe 8 baby's gespot.
mijn baby's groeien heel divers..uit dezelfde 'leg' heb ik echt verschillende groottes guppen ben benieuwd wanneer ik verschil in sekse kan zien kan er nu nog niks van maken. oudste zijn nu twee maanden bijna
Dat kan komen omdat je óf mannen en vrouwen guppen hebt met een erg divers set aan genen (en toevallig genen dragen voor verschillende lengte/kleuren) of je hebt inteelt Beiden kunnen oorzaak zijn van kleine guppen.
En je kunt het vanaf 2/3 maand ongeveer zien of het man/vrouw is.
Zouden jullie mee willen duimen? Ik heb net mijn visumaanvraag voor Canada ingediend en over 3/4 weken hoor ik een bericht te krijgen met of ik toegelaten ben of dat ik ben uitgeloot. Best wel spannend stiekem
Dat wil ik wel graag Op een boerderij, vlees- of melkvee maakt mij niet zoveel uit. Ik ben nu bezig met afstuderen en wil graag meer ervaring opdoen, aangezien ik zelf vind dat de opleiding daar te weinig kansen voor bied.
Westernfreak
Geplaatst: 19-01-16 15:23
Stoer Spruit! Ik duim voor je mee Zit je op van Hall Larenstein? Dan is alleen de eerste stage op een primair bedrijf zeker.
Canada is waanzinnig, heb er ook gewerkt! Welke regio ga je naartoe? Ik zat in Alberta net boven de grens met de VS. Veel grote feedlots daar, met wel duizenden vleeskoeien en paarden. Heel indrukwekkend
Westernfreak, dankje! Klopt en klopt! Mijn tweede en derde stage echter wel met dieren gewerkt, maar dat was voor onderzoek.
Kelly, In eerste instantie wil ik naar Quebec om de Franse taal te leren, maar heb al een paar scheve gezichten gekregen toen ik dat vertelde Ik kijk rond op de vacaturewebsites en als er bedrijven zijn die mij iets lijken maar niet in Quebec liggen, zal ik ze wel mailen. Wat heb jij daar gedaan?
simpie94
Geplaatst: 19-01-16 16:40
Heel gaaf Canada. Wij keken dit jaar voor een vakantie daar naartoe maar qua prijzen nog even te gortig. Extra toeslagen op huurauto door leeftijd enzo. Dus we wachten nog even
Ik heb net helaas Deze Gourami Dood aangetroffen..
Gister was er nog niets aan hem te merken, en nu tref ik heb dood, helemaal wit weg getrokken aan op de bodem.. :'( Ik vermoed dat ik bij het 'koppel' dat ik vorige keer gekocht heb, dat dit 2 mannen waren. Ik heb van de week natuurlijk voor alle zekerheid 2 vrouwen gekocht, zijn ook aanzienlijk kleiner. Deze Gourami hing rustig onder de drijfplantjes, vond dit niet raar omdat ik las dat ze deze graag hebben.. Ik vermoed dus dat de andere gourami heb de dood in heeft gejaagd door hem weg te jagen ofzo waardoor hij dus in die hoek onder de drijfplantjes ging 'hangen'.. En daardoor wss ook weinig voeding binnen kreeg.. Baal wel hoor..!
Edit, even voor het verschil, mijn vader had me onderweg naar huis een foto gestuurd;
Keine anhung of t garantie was, ik had ook fotos gestuurd van de schade van de muur en vloer dus ik heb zo'n idee dat ze daar geen staartie van willen.. Hahaha! Maar goed er komt igg een nieuwe